ja idd wel mazzel, al moet ik zeggen dat ik 2 accounts heb waar ik mee speel, en dat ik met de ene beduidend meer mazzel heb dan de andere....
hoe zit het met die missie's houd het op na missie 5 dat je 500 Blauwe munten moet hebben want ik krijg niets maar vind het dus een beetje een rare missie voor het laaste meestal hebben ze iets speciaals nu alleen maar zoeen goude zaad
ik plant constant radijsjes maar soms krijg ik heel veel munten en soms voor een heel land maar 2 muntjes heb 10 fruitzakken gehad en geen 1 credit en ook nog steeds geen panda :x
Joehoe, ik heb volgens mij ook aardig wat geluk Inmiddels al ruim 50 credits ontvangen. Maar zojuist trof ik in die zak een Panda kaart fragment 4, wie weet wat ik daar mee kan?
Hier ook 2 stukken van de puzzel, maar wil graag het mannetjes pandabeertje. Hoop die eruit te halen. Heb al 3x credits gehaald uit een doosje.
ik heb credits gehad, 3puzzel stukken (nummer 2 dubbel) en een VIP kaart, wat kan ik met die vip kaart?
ik heb nu 20 fruitmanden geopend en 0 credits. Wel een mannetjespanda en een gelukskikker, maar verder niet veel bijzonders! Wel balen hoor!
hier de mannetje en vrouwtje pandabeer gekregen Het mannetje met puur geluk uit het zakje , kaarten schieten hier niet op. haha hier ook zo veel vrienden ( lees 5 ) heb ik.
He het topic loopt nog Als er nog iemand vriendjes wil:" kyara-05.hyves.nl ik stuur trouw iedere dag een kadootje. Heb de vrouwtjes panda al wel verdient (nog 150 munten en dan is ook de laatste missie geslaagd al twijfel ik of ik de munten daaraan uit ga geven.......) en een eekhoorn gewonnen uit een zakje. Totaal zo'n 8 credits en een vip kaart en verder HEEL VEEL dierversnellers (heb er nu zo'n 600, djeez)