Danjo Is al de tweede wallie van 60 credits die ik heb gekregen. Jij ooit wat gewonnen op de fansite?
Lea: Op de happyharvestfansite kan je punten verzamelen en je inschrijven voor gratis Wallie kaarten.
Kan je die ruilen dan? Wat kan je daarmee eigenlijk? Geeft elke dag trouw m'n beestjes voer en plant van alles en geeft cadeautjes, maar meer weet ik eigenlijk niet van het spel
naja ruilen in de zin van, ik geef jou een kaart geef jij er mij eentje terug?, ze geven je charme, en hoe meer charme, hoe meer extra coins je krijgt voor je spullen die je verkoopt geloof ik
ik zoek nog wat vriendjes ik geef iedereen kado's Stuur me maar een prive bericht met je hyves dan voeg ik je toe
Dag dames, Ik zoek ook nog wat vriendjes. Ik stuur elke dag het max aantal cadeautjes en druk op kistjes en help je met je tuintje (oke.. en af en toe steel ik wat, maar dat mag natuurlijk ook terug) (schijnen sommige mensen niet zo leuk te vinden.) Mijn hyves is mamavanlaura.hyves.nl En een ander brutaal verzoekje, mijn man doet het spelletje ook erg graag en die heeft niet zoveel vrienden die op zijn kistje klikken. Hebben jullie zin om hem te helpen? Vind het zo lullig voor hem dat hij nog nooit een kistje open heeft gekregen en ik wel. Zijn hyves is fs125.hyves.nl Heel erg bedankt!