ik heb er weer 3 meiden bij gezellig! en nu... jatten maar! haha. kan iemand toevallig nog sieraden en boeketten ruilen?
Hier nog een verslaafde Jullie mogen mij wel toevoegen,ik kan altijd wel nieuwe buurtjes gebruiken Nathalie Van Grol Profiel - hyves.nl
Toch wel druk hier leuk heb dr ook een paar van hier alleen 2 hebben er niet bijgezet wie ze zijn van hier
Ik heb er bij een paar die nog laag in de levels zitten wat liefdesmest opgegooid dus die kunnen oogsten
Hier ook een paar van jullie vriendjes gevraagd te worden. vanvond gaan we allemaal weer klaar zitten voor de olifant haha en nu moet hij toch echt komen! We gaan het zien vanavond en nu ook maar afwachten wat hij gaat geven
vraagje: die olifant is dat voor iedreen? ook als je nog maar laag zit? en uhmz.... wanneer is dat dan? ennuhmz....: ik wil me kippetje eten geven, maar hij gheeft aan: kan pas voeren na oogsten wat bedoelen ze daarmee?
als je kip eieren heeft gelegd dan pas kan je oogsten dus eieren rapen en daarna voeren je hoeft maar 1 keer te voeren en dat is na het oogsten. Volgens mij is de olifant voor iedereen tenminste dat mag ik hopen anders lijkt het mij niet helemaal eerlijk. Maar goed wel zullen zien! Vanavond tussen 17:00 en 21:00 moet je de olifant kunnen kopen
ik wou net vragen waar staat het dat de olifant vanavond komt haha.... Op het forum is nl vandaag nog een bericht geplaatst dat het gisteren allemaal fout is gegaan en dat ze een nieuwe datum planne
Ehmm sorry haha logde bij mijn man in en las het berichtje van de olifant alleen die was van gisteren