Ik geloof dat ik één van jullie (bovenstaande dames) heb geholpen met de laatste persoon aantikken, gefeliciteerd! Anyway, jullie hebben mij ook geholpen en nu kan ik dus een nieuwe krijgen, hoe ontvang ik hem ook alweer?
Mamavanlaura: je krijgt de volgende dag weer een nieuw kistje. En als je man vriendjes voor HH zoekt dan kan je die hier vinden: Happy Harvest Hyve - hyves.nl
roozjuh: dan wacht ik daar wel op! Als jij hem naar mij stuurt als hij klaar is dan stuur ik deze alvast naar je toe!!
Hoi meiden, Wie kan me helpen!? Het zal vast aan mijn instellingen liggen, maar ik weet niet wat of waar ik het moet veranderen... Telkens als ik HH speel en ik wil bv zo'n spel doen, dan klik ik op die fruitkast en dan wil ik het spel spelen, maar dan wordt het beeld donkerder en kan ik niks meer doen. Ik moet dan weer helemaal terug naar de games pagina en dan weer op HH aanklikken...maar dat gebeurt dan steeds...ik kan soms een hele dag geen spelletjes doen! Dit heb ik ook bij de bbq en drank en spin en custardmachine! Wie weet waar dat aan ligt?! Moet ik een andere versie van adobe (of waar wordt dat in geopend) hebben?! Alvast bedank!!!!
Oh en meiden die nog nieuwe buurtjes zoeken!!?? Zet er even bij dat het van zp is!!!! Marloes Profiel - hyves.nl Liefs
dat rode toverstafje moet je 1x kopen. dan kan je daarmee op je landje klikken en dan maak je dat stukje rood. daar kan je ALLEEN speciale gewassen op zetten. maak dus niet teveel rood. let op: rode toverstafje hoef je maar 1x te kopen om meerdere rode stukken land te maken
Op de rode landjes kun je ook gewone gewassen zetten! Alleen de speciale gewassen kun je op het rode landje zetten.