Een uurtje geleden had ik een cars puzzel voor mijn zoontje gekocht. En daarna zijn wij mijn dochteeje gaan ophalen bij het kdv en tijdens het ophalen hebben we de puzel even onder de kinderwagen gelegd, nou binnen die paar minuten hebben ze de puzzel meegenomen. Het was maar voor 5 euri, dus geld is geen probleem, maar ik vind het gewoon asociaal dat ze gewoon iemand anders spullen meenemen en mijn zoontje die is gaan huilen voor de puzzel. Op tv cars gezien begon hij weer over zijn puzzel. Moest het effe kwijt. Sorry voor spelfouten ben op mijn tel.
Belachelijk.. Je kunt tegenwoordig niks meer laten liggen of ze jatten het mee.. En dan ook nog van een kind!
huh? hadden kindjes de puzzel gepakt? of de leidsters? De kindjes kan ik het niet echt kwalijk nemen, die zien iets moois en willen het ook. Gewoon volgende keer terugvragen. Als de leidsters dat soort dingen doen zou ik het echt bizar vinden!
de kinderwagen stond tussen de andere kinderwagens en de puzzel lag even in het mandje van de kinderwagen. Dus dacht ik laat het even in de wagen, daarna ben ik naar boven gegaan om mijn dochter op te halen en het duurde maar een paar minuutjes. ik denk niet at een leidster het heeft gepakt, maar door een van de ouders die hun kindjes ophalen.. het zijn allemaal kleine kindjes.
Kan een kindje het niet meegenomen hebben en gezegd dat het van school was ofzo of dat de moeder niks door had?? Anders is het wel erg.. Neem niet aan dat de moeders zelf zoiets doen?!
nou wat ik vorige keer wel heb opgemerkt. Er stond een vrouw buiten wachten. Normaal bel je als je je kindje wil ophalen En dan zeg je ook wie je wilt ophalen en dan doen ze de deur open. Vorige keer toen ik naar binnen ging, was die dame ook achtermij binnen gelopen. Ze belde niet ofzo. En dan pakte ze een jasje van de kinderwagen, weet niet of het van haar was. Vandaag stond ze toevallig ook buiten te wachten. ik wil niemand de schuld geven. Maar de volgende keer ga ik goed opletten. Ik vond het wel heel erg raar.
de school is nog niet open in Belgie.. Dus van school kan het niet. Maar de moeder moet het toch weten wat een kindje meebrengt of bij zicht heeft.
Nee geen school ik bedoelde KDV sorry. Ok ik heb mijn oppasjongetje weleens gehaald en dan stormden er 10 van dei kindejs naar de moeders toe en ja, kan ik me voorstellen dat het zou kunnen gaan als ik voorstelde, maar bij jouw dus niet. Zou het idd in de gaten houden met die vrouw dan.. Zielig hoor hij zal wel blij zijn met een nieuwe!
Jemig, ik had idd niet eens bedacht dat een ouder dit zou kunnen doen. Wat erg zeg! Je kan idd niks meer onbeheerd achter laten!
Heb het ook eens gehad in de speeltuin. Net een nieuwe fles zonnebrand. In de wandelwagen achter een ritsje. Niet te zien. Ik laat de wagen ook altijd staan , dus niet steeds zicht op. Thuis zonnebrand weg. Fles van 12 euro. Heb altijd zo iets blijf van een ander zijn spullen af. Kan me voorstellen dat je zoontje verdrietig is.
dat hebben ze vroeger wel bij de buurvrouw van mn oma gedaan , de wagen kon de winkel niet in (1963) dus had ze de wagen met kindje buiten laten staan , vervolgens hebben ze t kindje op straat gelegd en de wagen meegenomen :S maar hier ook genoeg uit mn wagen gejat , totaal nutteloze dingen , mn sigaretten , de parasol die VAST zat , flesje drinken voor mn zoon :s
Pff je laat je kindje toch niet buiten staan?? Een wonder dat die niet weg was.. Maar ze zal wel geschrokken zijn!
Ik hoor dit soort dingen voor het eerst ik weet wel dat ze boodschappen uit je fietstas jatten maar van de kinderwagen en door moeders is nieuw voor me. Ik let ook voortaan goed op dan al is het me nooit overkomen gelukkig
mijn kindjes laat ik nooit maar echt nooit alleen buiten in de kinderwagen.. Er lopen veel rare mensen rond.