Heeii heeii, Je had mijn pendel fout je zei feb 2012 ma ik ben nu zwanger Ik kan alleen je poll niet invullen want fout staat er niet bij, mssn dat je deze kunt laten sluiten en dat je even een nieuwe opent Liefss Adorable
Hi Happymom, Je hebt mij gependeld voor maart 2012, dus het duurt nog even voordat kan zeggen of het klopt . Vanmorgen heb ik al een positieve test in handen gehad, dus wellicht is jouw pendel alvast voor beebje 2.............hahahaha. X
je hebt voor mij gependeld dat ik nu zwanger ben en je hebt gelijk geslacht weet ik nog niet dus vul de poll pas in als ik het weet voor nu in iedere geval helemaal goed liefs dani
Nou je had de pendel goed, ik ben zwanger!! Nu afwachten of het een jongetje wordt zoals jij voorspelde
je hebt voor mij het geslacht alleen gependeld(jongen).... donderdag weten we (als de kleine het wil laten zien) wat het word! Ik houd je op de hoogte
Happymama, volgensmij had ik jou al een pb gestuurd, ik vroeg mij af of je toevallig al voor me gependeld had of dat ik je nog een nieuwe pb moet sturen?
Whoehoe sinds gisteren weten we dat de echo er goed uit zag, en dat er een klein mannetje in mn buik zit!! Je pendel was goed! liefs
even voor iedereen ik heb een pendel stop . ben blij voor de mensen die zwanger zijn en natuurlijk ook nog die ik goed had
Spijtig happymama, maar kan het begrijpen! Veel geluk nog verder . Heb wel een vraagje, in een ander topic liet je weten dat de aanvragen die je binnen had, dat je die nog ging afwerken. Mijn aanvraag was al binnen van begin oktober, kan ik die nog verwachten of ga je ook die niet meer doen? 't Is maar dat ik het weet hoor, helemaal geen druk!
ik had nog mensen terug gestuurd maar er is iets mis gegaan denk ik want de helft is niet binnen gekomen
Oh dat is spijtig! Ook zonde van al jouw verloren moeite dan. Heb je die pendels misschien nog zodat je ze nog eens kan proberen door te sturen of gaat dat niet meer ? Dan weet je waarschijnlijk ook niet meer of ik er nog tussen zat of niet. Je ziet maar! xjes...