Hoi allemaal, Wie heeft er nog meer een pendel voor november? De pendel die ik ontvangen heb is: Zwanger in november, 11 nov. posi-test. Ben erg benieuwd! Lijstje maken? Ik hoop uiteraard dat deze klopt, al past dat niet helemaal in de cyclus. Zit nu op dag 45 en zal dan toch inmiddels wel ongi moeten worden wil die 11 november uit kunnen. Maar, misschien sla ik wel een cyclus over of is deze extreem lang vanwege mijn laatste MK. Ben zo benieuwd!! Lijstje: Joyce85, november 2010, posi-test op 11/11
hier inmiddels 2 pendels voor november geen datum voor testen of iets erbij denk dat dat voor mij net teveel zenuwen is
Hoi Ik heb er 3 voor november, maar ook 3 voor oktober Datum's heb ik niet naar gevraagd Eens kijken hoe mijn cyclus verloopt, want dit is de eerste sinds de mk eerst maar eens een eitje vinden Liefs, Puella
Hee Puella, Ik moet inderdaad ook op zoek. Ben inmiddels op dag 47 belandt en nog geen ongi. Dan moet het allemaal nog heel snel gaan wil ik op 11 november kunnen testen. Maar ik heb een tussentijdse bloeding gehad en had de gyn gebeld, zij zei dat het ook zou kunnen dat mijn folikel wel geknapt is (vandaar bloeding) maar mijn ei nog niet gesprongen, vandaar geen ongi. Dus misschien sla ik wel een maand over? HA ook geen probleem. Ben erg benieuwd. Heb nog maar 1 antwoord gekregen op mijn pendel aanvragen en hoop er gewoon nog 3 met dezelfde antwoorden te ontvangen.. Inmiddels: Joyce (1 pendel nov, 11/11 posi-test) Hollowglade (2 pendels nov) Puella (3 pendels nov en 3 okt)
Ik heb ook 2 pendels voor november: Inmiddels: Joyce (1 pendel nov, 11/11 posi-test) Hollowglade (2 pendels nov) Puella (3 pendels nov en 3 okt) Daanquinty 2 pendels november meisje en jongen
Joyce (1 pendel nov, 11/11 posi-test) Hollowglade (2 pendels nov) Puella (3 pendels nov en 3 okt) Daanquinty 2 pendels november meisje en jongen Klingelmuid 1 pendel voor november Mamma2be 1 pendel voor november Ohh zou zo leuk zijn!! hihi!
Joyce (1 pendel nov, 11/11 posi-test) Hollowglade (2 pendels nov) Puella (3 pendels nov en 3 okt) Daanquinty (2 pendels november meisje en jongen) Klingelmuis (2 pendels voor november) Mamma2be (1 pendel voor november) zullen we hem even goed invullen? voor mij is alles afwachten als mijn pendels kloppen betekend het dat mijn ICSI gaat lukken
Hee meiden, vandaag ongi geworden dus nu zou november echt wel kunnen kloppen. Bij mijn MK had ik namelijk al op dag 12 mijn ei! Juhuu! We tellen weer vanaf vandaag! Spannend hoor.. Wel dames, november is in aantocht!! Heb helaas nog maar 1 pendel ontvangen, heb er wel meerdere aangevraagd, maar deze dames worden waarschijnlijk ook overspoeld door ons "wanna_be_pregnant_ladies"
Hier is mijn ongi er ook weer .. ik heb dus geen eispong gehad na m'n mk (mijn gyn zei al dat het kon) hopelijk deze nieuwe cyclus wel weer een ei.. De oktober-pendels komen voor mij dus niet uit ik hoop op die van november en mijn eigen gevoel, want dat zei ook al november 8) Groetjes aan iedereen
Hallo meiden, Ik heb 2 novemberpendels ik hoop zo dat ze uitkomen.. voor iedereen Ik voeg me toe aan jullie lijstje lijkt me leuk om hier mee te kletsen Hoe gaat het met jullie? al meiden op die spannende wachtbank? Joyce (1 pendel nov, 11/11 posi-test) Hollowglade (2 pendels nov) Puella (3 pendels nov en 3 okt) Daanquinty (2 pendels november meisje en jongen) Klingelmuis (2 pendels voor november) Mamma2be (1 pendel voor november) Gerlin (2 pendels voor november)
ik kan eventueel vanaf volgende week dinsdag/woensdag testen. Al ga ik als het me lukt, iets langer wachten
Hee Meiden, Houden jullie het een beetje vol? 11 november is in aantocht!! Maar helaas heb ik nog geen echt overduidelijke ovu-test gehad.. Die van gisteren was wel behoorlijk donker maar vandaag weer helemaal niet.. heb ook geen slijm gehad vandaag, dat had ik zondag wel..(vorige week donderdag ook een goede test gehad, maar ook niet donkerder..) Pff, rare cyclus, moet misschien ook maar beginnen met etos zwanger worden ofzo.. (heb nu dure pillen van de gezondheidswinkel maar aan mijn ongi doen die niet zo veel.) Wel de laatste 2 dagen ander gevoel, maar dat zegt mij ook niks meer eigenlijk hahaha Ik zou volgens adorable 11 november positief testen dus ben benieuwd..Heb er nog 2 in de kast liggen dus ja, gokje wagen! Heb de laatste 2 cyclussen op dag 19 een bloeding gehad, ben benieuwd of die zich deze keer ook aandoet. (bij mijn MK had ik mijn ei al op dag 12!! met mijn cyclussen!) Nu had ik op dag 10 (de woensdag voor die "positieve" ovu-test ineens bruine afscheiding en heb ook al steeds een ongi-gevoel) Donderdag die donkere test, vrijdag dag 12..Hmm zou het dan toch kunnen? Volgens mij typ ik wel weer een chaos verhaal maar a fijn.. We keep in touch ladies!! Suc-6 allemaal