Titel lijkt me duidelijk: Wat zou jij doen als je 24 uur lang onzichtbaar zou zijn? Ik zou denk ik iedereen die ik niet zo leuk vind flink de stuipen op het lijf jagen Dan ging ik "spoken", zeg maar. En ik zou bij sommige mensen weleens in huis willen kijken, zoals bij Maxima of zo..... nu jullie
Oooo, de mensen die op m'n 'zwarte lijst' staan de stuipen op het lijf jagen! Spieken in de kleedkamers van een paar sexy voetballers
Dan zou ik belangrijke gesprekken gaan afluisteren en ze daarmee gaan afpersen... Hier met die centen
Ik zou ook wel bij de koning/maxima in huis willen koekeloeren, ben benieuwd of zij ook weleens naar de afhaalchinees gaan enzo, haha!
haha ik denk dat ik dan toch kattenkwaad zou gaan uithalen. Dus in een drukke stad petjes van iemand zijn hoofd halen, of iemand gaan kietelen bijvoorbeeld. Ook de mensen die niet zo hoog bij me staan een beetje pesten. En kan zo nog wel veel bedenken Kijken hoe het met me kids gaat op school als ik er niet bij ben, of inderdaad belangrijke gesprekken beluisteren en kijken hoe die dingen gaan. Oeps teveel om op te noemen weet niet hoeveel ik red in 24 uur
Ik zou juist bij M op school en bij I op t kdv gaan kijken om te zien hoe ze daar zijn/doen. Lijkt me zo leuk om eens te kunnen meemaken!
Bij bepaalde mensen kijken of ze zich anders voordoen dan bij mij. Bij wat bners willen kijken hoe ze zijn zonder camera en beetje de plaaggeest spelen.
ja bij sommige mensen binnen kijken...of het inderdaad allemaal zo is zoals ze doen voorkomen.... Zwartrijden ....vast nog wel meer
ik zou denk ik naar de dierentuin gaan en tussen de olifanten door lopen enzo. Lijkt me heel leuk haha!
Bij sommige leerlingen ben ik benieuwd hoe het er thuis aan toe gaat. En dan vooral de wisselwerking tussen ouders en leerling. Dit gaat dan met name om probleemleerlingen. Soms zou ik wel eens een vlieg op de muur willen zijn.