HaRa

Discussie in 'De lounge' gestart door ikke84, 24 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Ik zweer echt bij Hara!! mijn ramen worden er supergelimmend van met de harawisser incombinatie met raap verzorgingsmiddel ook mijn vloer word met dit verzorginsmiddel echt schoon en glimmend

het is wel duur maar dan heb je wat

wie heeft nog meer ervaring met dit schoonmaakmiddel

ik ben van plan om de dweil en doekjes ervan ook nog te halen

2. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ik heb ook de HaRa raamwisser + het schoonmaakmiddel. Vind 'm super, maar gebruik 'm niet altijd.....
    Een vriendin van mij gebruikt het spul ook als vlekkenverwijderaar voor haar kleding!

3. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Weet dat mijn moeder erg veel schik heeft met de Hara vloerwisser. Die wil ik ook graag.

Zelf ben ik verder fan van de raamdoeken van Jemako (geloof dat je het zo schrijft?!). Ook niet goedkoop, maar zo handig en goed! Nooit meer strepen en je hoeft ook niet altijd je hele raam schoon te maken (bijv. kindervingertjes heb ik zo weggehaald).

4. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Hoi,

Mijn tanate heeft heel lang HaRa producten geleverd dus heel onze famillie is ermee bekend ;)
    Heb er zelf niet heel veel van maar weet wel dat een paar druppels genoeg is om alles goed schoon te krijgen.

Groetjes,
    Linda

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ach nee joh, Jemako nog beter! ;)
    Nee zou best kunnen, ben zelf nu verslaafd aan de Jameko en vooral die raamdoeken..pff zo snel en simpel.

misschien een keer een HaRa party bijwonen...zal het op elkaar lijken dan?

Deel Deze Pagina