4 dagen overtijd

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door roosje1994, 8 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roosje1994

roosje1994 Niet meer actief

Hey hey,

1. Vandaag 4 dagen overtijd. Nu had ik gister een CB test gedaan met zo een plus. Op het eerste gezicht leek hij negatief. Na een uur was er wel een heel licht plusje te bespeuren. (Zie foto) is dit een indrooglijntje of een verlate positieve test?

2. Nu heb ik ook als ik op mijn buik lig, krampen in mijn baarmoeder. Als ik dan van positie verander, heb ik helemaal niks.

3. Mag je tegen een gynaecoloog zeggen dat je niet op de weegschaal wil? Ik heb echt "weegschaal vrees" als ik er al aan denk, schiet ik in de stress. Ook heb ik Epilepsie en bij veel stress krijg ik een aanval.
    Mag je de weegschaal weigeren?
    Ik wil echt niet! :(

Liefs, Romy

Bijgevoegde bestanden:

2. roosje1994

Update: Nu 6 dagen overtijd en nu binnen 10 minuten een heel licht streepje... ik had de Kruidvat test opengemaakt, om te checken of ik het goed zag.. maar waarom blijft hij zo licht?

In het echt is de streep blauw en net zo dik als de controle lijn.

Bijgevoegde bestanden:

3. roosje1994

Update: Vandaag 7 dagen overtijd.

Gister die test dan gedaan en hij gaf heel lichtjes aan dat er wel iets zit... ik weet dat ik veel testostron in mij heb. Kan het een reden zijn, dat en de bloedtest en een zwangerschapstest negatief uitvallen? De 27ste had ik een hele lichte bloeding van 2.5 dag met helder rood bloed/roze slijm en bruin.

Ik lees veel verhalen, dat vrouwen erachter moesten komen via een echo, aangezien alles negatief uitwees.

Groetjes, Romy

4. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

ik vind het lastig te zien op de foto's of de test echt positief is. De eerste test mag je niet positief noemen, omdat het inderdaad een indrooglijntje is. Maar als je echt het idee hebt dat je zwanger bent, kan je langs de huisarts gaan. Met een bloedtest kan met zekerheid gezegd worden of je zwanger bent of niet.
    En wat de weegschaal betreft, als je het echt niet aandurft, dan verwacht ik dat het echt niet hoeft. Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina