Kinderen en kattenbrokken.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Esthertje, 24 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Hoe kan het nou toch dat kattenbrokken zo in trek zijn bij die ukkies?

Hij blijft er naar toe kruipen, en gaat er vrolijk mee spelen, je haalt hem er 100x weg maar de 101e x kruipt hij er weer vrolijk naar toe, heb het nu al hoog neergezet, maar als hij op plek van bestemming is, is het brullen omdat het weg is :(

Maar iemand een idee wat er nu zo leuk aan is?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Misschien omdat ze zo lekker smaken hihihi :D

Nee ik weet het echt niet. Wij hebben ook 4 katten maar alles staat op zolder (eten, kattenbak etc.) Dus hier zullen we er geen last van hebben.

3. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Misschien dan toch maar 1 proberen :) :)

4. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Geen idee..
    Hier hetzelfde met de hondenbrokken en de bak met water!
    Zet ik het weg of zet haar ergens anders neer is mevrouw toch gepikeerd!

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Misschien omdat die kleintjes ondeugend willen zijn en het niet meer kan als je het weg haalt ;).

6. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Onze katten krijgen buiten te eten! En de hond krijgt ook buiten te eten en die eet alles in 1 x op! Dus heb er hier geen last van

7. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Tja, ik weet het ook niet, maar hier zijn ze ook erg in trek!

bij mij is de keuken nu verboden terrein.... :D Maar de reden hiervan is ook omdat ik niet wil dat er ongelukken gebeuren tijdens het koken als zij lekker rondkruipt.

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier ook erg in trek! Dus overdag als hij aan het rondlopen is staat de kattenbrokken en water hoog! Want beide bakjes gooit hij zo in een fractie van een seconde over de keukenvloer!

9. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Hier ook steeds er heen kruipen,
    Ze ging er mee spellen. Ook steeds weg halen. Maar toen nam ze er 1 was te laat. Nou haar hele ontbijt inclucies het kattenbrokje kwam er uit.....

10. Anique

Anique Niet meer actief

Haha, moet wel lachen om die verhalen, ik ben benieuwd hoe dat hier straks gaat als die kleine er is en rond begint te kruipen, hier staan de etensbakjes van de katten ook in de kamer.
    Ik weet wel dat ikzelf vroeger de drinkbak van de hond ook onweerstaanbaar vond, zat er altijd met m'n handen in te knoeien.. staat ook nog een paar keer op de foto :rolleyes: ;)

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hier heeft Sam ook smakelijk gegeten van de kattenbrokjes. En ze vond het (helaas) niet vies (ik wel bah).
    Nu staan de brokjes in de keuken, en Sam kan dankzij een trakhekje de keuken niet in. Katten blij want Sam kan er niet meer bij (hun eten afpakken, dat kan niet he) wij blij want wij hoeven er niet achteraan.

12. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Haha ik heb ook een kattenbrok monstertje!
    En ook nog een hondenbrokjes :)
    Ze vind ze geweldig en waarom? Geen flauw idee!
    Ik heb het van de kat op de vensterbank staan maar Lieve weet precies hoe ze ze moet pakken.
    En ik maar vissen in dr mondje om hte er weer uit te halen.
    Geen idee waarom kindjes dit ou perse moeten hebben.
    Het zal ergens dan blijkbaar lekker zijn ofzo haha
    Maar ik ga t niet proeven! :p

13. iris pecies het zelfde bij mijn ouders gelijk naar het hondenbakje
    maar de laatste paar dagen als ze het pakje leeg gooit doet ze het er daarna ook weer in hihi

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hier ook de hondenbrokken en bak met water.....en nog steeds geen kindje wat blaft ;). Helaas hebben wij een geheel open keuken en geen mogelijkheid om er een afscheiding in te "bouwen"......wat wel handig zou zijn, gezien Ricks grote interesse in alles wat met koken/keukens te maken heeft... :confused:
    Als ik het zie vis ik de brokjes wel uit zijn mond hoor, maar soms ben ik gewoon te laat of zijn het restjes/kruimeltjes (ook heel lekker en goed voor de fijne motoriek ;) zullen we maar zeggen). 's Ochtend krijgt onze hond een boterham en ook die is veel lekkerder dan Ricks eigen boterham.....nou het zal wel hoor. Zolang Rick maar niet iets eet wat eerst bij de hond in zijn mond heeft gezeten! (gek eigenlijk, andersom vind ik minder erg, hihi)

Deel Deze Pagina