Ons zoontje is nu 10 dagen oud en eigenlijk heel makkelijk slaapt overal in de box op voedingskussen overdag als ik hem in zijn bedje leg slaat hij niet gelijk maar uiteindelijk wel maar nachts word hij elke keer wakker hij wil dan heel slecht slapen in bed. We verwarmen nu elke keer bedje voor dat heeft iets geholpen maar het gaat nog steeds niet echt goed. Wat kan het probleem zijn? Overdag gaat alles zo goed.
Hoi hoi, Een baby heeft nog geen dag/ritme. Ze zijn eigenlijk vaker in de nacht wakker dan overdag. Probeer om in de nacht weinig geluid te maken, geen groot licht aan. Het heeft echt even de tijd nodig. Hoe gaat het met de voeding?? Groetjes Adrienne
Met de voeding gaat het erg goed hij krijgt afgekoelde moedermelk. Maar nu heb ik nog een vraag hij had vanmiddag een moment dat hij opeens erg hard ging huilen als je hem dan in je handen hebt overstrekt hij zichzelf hij strekt dan zijn beentjes en zijn nekje hij heeft dit 1 keer eerder gehad 2 dagen terug. We hebben dit aangegeven bij het consultatie bureau en die zeiden dat het kon komen door de indrukken van de dag en dat we zijn beentjes moeten buigen maar dit helpt niet. Maar iemand.bracht mij ook op de hoogte van het kist syndroom maar dat lijkt mij niet. Maar maak me toch zorgen nu. Het slapen gaat nu weer goed hij heeft de hele nacht lekker geslapen keurig om de 3 uur wakker voor eten.
Hoi hoi, Het heet kiss syndroom. Dat kunnen kinderen oplopen tijdens de bevalling. Er gaat dan iets in het nekje fout. Ze zijn dan huilerig en niet stil te krijgen, overstrekken zich ook in bad trouwens. Je kunt eventueel een afspraak maken bij een osteopaat. Die behandelen dan een paar keer, en dan gaat het meteen een stuk beter. Als dit huilen en overstrekken af en toe een keer is, is er meestal niets aan de hand. Het kan ook wel een krampje geweest zijn hoor. Groetjes Adrienne
Dank je wel heel duidelijk. Hij huilt verder nooit echt dus zal allemaal wel meevallen en hij doet het niet in bad dus nogmaals bedankt