Zoveel lievigheid uit de omgeving!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Joeja, Apr 8, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joeja

Joeja Bekend lid

Sep 2, 2007
    994
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik kom er maar niet over uit hoe LIEF iedereen is met ons kindje. Omdat we zelf nog jong zijn (ik althans whaha..) , zijn de mensen waar we veelal mee omgaan ook nog vrij jong. We zijn dan ook de aller eersten in onze omgeving met een kindje. Ik had van te voren nooit verwacht dat werkelijk iedereen zó lief met ons dochtertje zou zijn. Iedereen is enthousiast, iedereen is blij met dat ze er is, iedereen knuffelt haar en accepteerd haar, lacht om haar, troost haar, verzorgt haar.... ze voelt gewoon zo welkom, alsof ze er altijd al is geweest! En dat alles verloopt als een natuurlijk proces, het gebeurd gewoon.
    Ik kan hier ongelooflijk van genieten!
    Zelfs de dirigent van ons orkest blijkt een tedere kant te hebben :confused: ... Zó schattig om te zien dat hij, iemand die altijd (te) serieus bezig is met zijn werk; scheldt; tiert; met bladmuziek gooit en vooral niet snel tevreden is, zo'n kleintje uit zichzelf op de arm neemt en dan kusjes gaat geven op die kleine friemelvingertjes :) (en vervolgens met haar weg loopt om haar te showen aan zijn kennissen in het publiek als "zijn orkestbaby", en daar ben ik het dus absoluut niet mee eens grr.. gheghe).
    En dan ben ik nog geeneens begonnen over de familie.
    Het is gewoon prachtig om te zien hoeveel liefde mensen kunnen geven. Dat het lieve mensen zijn wisten we al, maar dat men ook zo natuurlijk en open reageert op de komst van een baby had ik echt niet verwacht.
    ALS ze te verwent gaat worden ooit, dan is dat niet door haar paps en mams volgens mij hihihihi..

Dit moest ik gewoon even kwijt!

gr. Joeja

2. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Wat ontzetten lief Joeja dat iedereen zo lief is met Louke. Vast een enorme geruststelling!

Geniet ervan meis.

Groetjes,
    Elvira

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    4,862
    0
    0
    Roosendaal
    Wat een heerlijk vrolijk verhaal! Genieten he, met zo'n kleintje! Fijn dat ze in zo'n liefdevolle omgeving opgroeit! Veel plezier nog met z'n allen!

4. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,479
    113
    Mooi zo want zo'n kleintje kan natuurlijk nooit genoeg liefde krijgen.

Groetjes Anita

5. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Ja leuk he! Dat vond ik ook...zo'n kleintje brengt heel veel vreugde!

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ja. leuk he! En zelfs juist van de mensen waarvan je het niet verwacht!
    Van die stoere gozers, zitten ze gekke bekken te trekken voor een kleintje of heel lief en schetig ermee te doen! Ik vind het altijd weer een genot om naar te kijken :D .

7. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Mag ik je zeggen dat ik kippevel kreeg van jouw super positieve, entousiaste en lieve berichtje? Ik werd er spontaan vrolijk van en werd wakker geschud. Ik zie het soms niet, maar nu jij dit zo schrijft besef ik ook wat voor lieve mensen ik in mijn omgeving heb.

Ik kan wel merken dat je intens van het leven geniet en dat je alles heel bewust waarneemt.

Heel veel geluk gewenst voor jouw en je lieve mensen om je heen.

8. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Amen

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    inderdaad, kan er niks meer aan toevoegen!

10. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

Jan 10, 2007
    1,081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Zo'n klein wezentje, maar zo'n groot geluk!
    Wat een wonder dat wij dat mogen ervaren.

Share This Page