Ik denk dat mijn dochter weer eens last heeft van een sprongetje. Sinds vrijdag weigert ze haar fruit, maakt niet uit hoe ik het aanbied, gepureerd of in stukken. Brood eet ze minder. Weer wat onrustiger met flessen drinken, vaak willen zitten en dan zittend met hoofdje omhoog willen drinken. 's avonds met inslapen wil ze opeens een speentje anders gaat ze huilen/jengelen. Slaapt normaal zonder speen in 's avonds. Overdag veel bij me willen zijn, wil graag vermaakt worden. Herkennen jullie dit ook bij de 8,5 maand sprong? Tijdens de andere sprongen was ze vooral 's nachts onrustig, dat is nu gelukkig (afkloppen) nog niet. Ik zag vandaag wel dat ze zich een klein stukje vooruit tijgerde. Ze kwam alleen nog maar achteruit en rondjes draaien, en ze vind staan met onze hulp erg leuk.
Hier volgens mij ook een dochter met een sprong!! Al 2 dagen is eten een ramp en in bed leggen een huildrama. Terwijl het altijd een perfecte slaper is geweest. En ja hoor, ze is nu net 8 maanden, maar was wel bijna 2 weken te laat geboren. Vraag me af wat deze sprong dan gaat opleveren, want tijgeren deed ze met 6 maanden. Optrekken tot staan met 7 maanden. Kruipen met 7,5 maand en ze begint nu rond de tafel te lopen. Overigens heb ik de sprongen bij onze oudste nooit echt mee gekregen, maar bij onze kleine dame merk ik het meestal wel goed! Veel succes!