(buik)griep en pasgeboren baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door brownielover, 5 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.153
    3.028
    113
    Nederland
    Hoi dames,

Ik denk dat ik buikgriep heb.
    Gisteravond werd ik niet lekker en ben ik rond 9 uur naar bed gegaan. Had hoofdpijn en was misselijk. Later op de avond kreeg ik diarree en vannacht had ik koorts.

Vanmorgen wakker geworden met nog steeds koorts en een maag die van streek is. Ben nog wat misselijk en heb nog hoofdpijn. Maar de diarree is (zoals het lijkt) weg en overgeven hoef ik tot nu toe niet.

Nu vroeg ik me af of dit erg is voor ons zoontje van 3 weken? Ik heb de speen wel in mn mond gehad gister omdat die was gevallen en vanmorgen nog een x en toen aan hem gegeven. (zonder bij na te denken, stomstom)

En waar moet ik op letten bij hem?

Bedankt vast!

2. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Wat vervelend voor je zeg.
    Sowieso is het verstandig om de speen te wassen en niet in je mond te doen. Onze monden zitten vol met bacterien, of we nou ziek zijn of niet.
    Het kan zijn dat je zoontje het ook krijgt.
    Let erop dat hij genoeg blijft drinken en of hij niet te suf wordt. Al is dat bij zulke kleintjes denk ik lastig te zien. Drinken is het belangrijkste denk ik.
    Sterkte!

3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.153
    3.028
    113
    Nederland
    Dankjewel! Ja ik weet het stom hè.. is zo'n automatisme om hem dan in je mond te doen maar ik spoel hem nu gewoon af onder de kraan.
    Tot nu toe drinkt hij nog goed z'n flessen leeg dus hopelijk slaat hij het over.
    Wel balen, ziek op pakjesavond.:(
    Ze mogen nog geen koorts hebben toch? Dan hou ik dat ook even in de gaten. Qua sufheid lijkt me idd moeilijk te zien zo klein maar kan proberen er extra op te letten. Dankje:)

4. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Hoop ook dat hij het niet oppikt. En dat hij drinkt is goed.
    Voel je jezelf al wat beter?

Hier wel een ziek mannetje op 5 dec :(
    Gelukkig snapt hij er toch nog niks van :)

Deel Deze Pagina