Heb gisteren een hard knobbeltje op het achterhoofd van mijn meisje ontdekt, het zit rechts van haar oor waar de haargrens loopt. Het is zeg maar ter grootte van een erwt. Heb meteen een afspraak gemaakt bij de kinderarts voor a.s. maandag ochtend. Maar maak me best zorgen....altijd dat rot weekend ertussen als er wat is........ Iemand bekend met dit?
mijn zoontje heeft dit ook lang gehad. Er werd mij gezegd dat het normaal was , het is nu ook weg hijs 4 ik weet om eerlijk te zijn niet meer wat het precies was. Maar volgens mij had het met verkoudheid oid te maken. Hopelijk weet iemand hier hoe het precies zit.
Gelukkig is het weg bij je zoontje...altijd zorgelijk die knobbeltjes. Mijn meisje is inderdaad wat verkouden aan het worden en dacht zelf ook in de eerste instantie aan een opgezette klier. Maar het bultje zit volgens mij niet op een plaats waar de lymfklieren zitten en volgens mijn man heeft het bultje er altijd gezeten en is het gegroeid....ik twijfel hieraan omdat ze meerdere bultjes had toen ze nog heel klein was....... Bedankt voor je antwoord, stelt me toch weer een beetje gerust..
hier heeft het ook een tijd gezeten hoor. Ik zou me niet meteen te druk maken. Ik kan me heugen dat ik het bij meerdere kids heb gehoord !
Toevallig heb ik er bij m'n zoontje vd week naar laten kijken toen ik toch bij de ha was. Het was bij hem een opgezet kliertje. Achter z'n oren heeft hij dit altijd maar nu zat t verder naar achter. Ook dit was gewoon een kliertje zij de ha.
Mijn dochter had dit ook toen ze wat jonger was, het is vanzelf weggegaan. Ik kan me voorstellen dat je ervan schrikt.
Ik ben vorige week met mijn jongste bij de HA geweest. Hij had/heeft 3 bobbeltjes op zijn hoofd, ter grootte van een erwt. Het bleek bij mijn zoontje te gaan om opgezette klieren. Nooit geweten dat die ook op je achterhoofd zitten. Mij zoon heef ook koorts. Is jouw kind ziek of verkouden?
Thanks meiden jullie berichtjes stellen me echt gerust ! Ik wist namelijk ook niet dat je ook lymfklieren op je achterhoofd had. In ieder geval laat ik het maandag ochtend checken door de kinderarts. Mijn dochter lijkt wat aan de verkouden kant te zijn, eet ook niet zo goed en ziet een beetje pips..vandaar misschien het opgezette kliertje...hoop ik. Laat maandag wel even weten hoe het afgelopen is.
Ik denk een opgezette klier. Mijn zoon herft het ook al heel lang zelfs hoor. Echos gemaakt, allergie testen gedaan enz just to be sure. Bij sommige kindjes gaat het al na 2 weken weg mar bij sommige blijft het weet ik veel hoelang zitten. Bij mijn zoon nu al 2 jaar
vanochtend is er naar het knobbeltje gekeken door de kinderarts (het knobbeltje was vanochtend al een stuk minder...zal je net zien...) en het is inderdaad een lymfklier die wat opgezet is geweest. Niks ernstigs dus gelukkig. Bedankt voor jullie antwoorden en geruststellingen!