Nav afgewezen bloed, ik kan het niet geloven!

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaala, 28 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wauw. Ik heb er gewoon geen woorden voor en er zullen vast mensen hier zijn die het niet geloven maar dat maakt mij even niet uit, want het is dus echt net gebeurd.

Ik dacht "ik bel de arts zelf wel eens zien.." en wat blijkt...De results ZIJN ER GEWOON.

Ja, de reception zei wel van "er zit een briefje aan dat we de resultaten niet over de telefoon mogen bespreken maar ze staan klaar, hoor!" dus toen legde ik haar uit dat de dokter gezegd had dat het lab mijn bloed had afgewezen zei ze dat dat wel HEEEEEL vreemd zou zijn en nu heb ik een nieuwe afspraak met een ANDERE dokter (eindelijk!!):)

Zal dus eindelijk de uitslag weten, na twee weken ipv 3 dagen, deze vrijdag! maar ooohh wat ben ik boos op dat andere mens dat zichzelf "dokter" noemt.

En als het vandaag nog erger wordt (voel me nu echt rot ook in m'n buik etc) ga ik een bezoekje brengen aan A&E met het verhaal dat de dokter me eerder kon helpen maar dit niet wou:x

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik begrijp niks van je verhaal? Waar gaat het over? :)

3. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha, sorry...Nou..Ik had een bloedtest gevraagd en de uitslag was er maar de dokter zei dat het lab mijn bloed had afgewezen en niet wilde testen, bleek dus helemaal niet zo te zijn. Maar de dokter had al heel moeilijk gedaan over mijn bloedtest want "ik zag er gezond uit" ondanks mijn genoeme klachten en het uitblijven van mijn menstruatie

4. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
  5. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ben benieuwd naar de uitslag!

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Pffff schandalig! :$ Vond het al zo raar dat ze aan de telefoon zeiden dat het klaar lag en het toen opeens helemaal niet gedaan was, maar dit had ik niet verwacht..

7. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik wil ook de uitslag heel graag weten! Eindelijk haha

En ja, Micchan, ik wou eerst niet zoiets hebben van "ze moet liegen" maar of dit is heel erg verkeerd gegaan met langs elkaar heen lopen of zij wou mij gewoon echt niet helpen.

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nee dat snap ik.. Ben heel benieuwd wat hierover nog gezegd gaat worden.. Hoop dat de uitslag meevalt!

9. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoop ik ook, kan alles zijn. En nou, om eerlijk te zijn hoef ik dat mens niet meer te zien, zolang ik maar de uitslag heb vind ik het wel best.

10. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Dus als die binnen zijn ga je een andere huisarts zoeken? ;)

11. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahah kon dat maar zo makkelijk, ik woon in een county en de dichtstbijzijnde naast deze is zo'n 12 km verderop en ik heb geen auto of fiets, dat wordt dus dan zo'n 2 uur lopen of met de bus wat zo'n drie kwartier - uur zal duren! Platteland is heerlijk hoor..Not.

12. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Waar Kaala woont gaat dat niet zo gemakkelijk.

13. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
  14. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Kom op, je woont in Engeland, niet in de rimboe. Er bestaan ook nog taxis in de uk!

15. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Nah, zo betaalbaar vind ik die ook niet hoor.

16. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    schandalig, omdat je niet van huisarts kan wisselen zou ik het de huisarts toch wel echt superduidelijk maken dat je hier niet van gediend bent! kan toch niet.. ben nu wel heel nieuwsgierig naar de uitslag, omdat ze daar zo moeilijk over doen..

17. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Dat is een andere disussie. Nu lijkt het net of de UK een of ander achtergesteld gebied is en dat is echt niet zo.

18. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Wel waar joh. Het is praktisch een derde wereldland... :D

19. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou, derde wereldland niet, maar je moet niet in het midden van het platteland wonen waar de dichtbijzijnste winkel ongeveer een halfuur met de auto is. En taxi's zijn inderdaad zeer duur.

En ja had het eigenlijk ook in dat topic kunnen posten..sorry.

Ben ook heel benieuwd naar de uitslag! En ik heb al aangegeven dat ik haar nooit meer wil.

20. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik ken Engeland vrij goed - heb er 14 jaar gewoond... ;)

Even OT: het feit dat je een afspraak moet maken ipv. dat de assistente je de resultaten geeft is vrij normaal. Daar heb ik ook ooit een paar dagen van wakker gelegen (die assistente gaf me bijna het gevoel dat er iets ernstig mis was) - bij de afspraak met de dokter bleek dat alles prima in orde was ;).

Deel Deze Pagina