Hoeveel geven jullie uit aan lingerie? En welke merken vinden jullie nou echt lekker zitten? Ik draag het liefst Triumph, maar voor een bh en slipje ben je makkelijk 60 kwijt. Ik vind dat best duur. Wat vinden jullie. Ik heb overigens D75, dus geen bijzondere maat.
Ik kan er mijn geld niet aan uitgeven. Omdat je het niet ziet en vriendlief het het liefste meteen weer uit trekt. Ik draag dus setjes van de zeeman. En soms gewoon wat ik als eerste te pakken heb en dus niet bij elkaar past. Je ziet er toch niks van
DKNY en Playboy bunny. DKNY is vaak in de sale bij Wekamp en best betaalbaar. H&M heeft ook wel eens leuke dingen voor 70/75D, alleen vergaat het snel. Ik schommel zelf tussen 70D en E.
Ik ben de ideale bh nog niet tegen gekomen. Maar ik heb geen makkelijke borsten met een kleermakersborst en bijna een cup verschil plus dat ik niet tegen kant ed kan. En ik geef bv. Ooit zat een bepaalde bh van Marlies Dekker nog het beste, gekocht bij een zaakje die echt verstand van had. Maar helaas het zaakje is weg en inmiddels is mijn bh maat veranderd. Ik draag dus even geen bh, tenzij het niet anders kan. Slips gewoon vd Hema 3 voor 3,-
Verscheelt.. heb paar setjes marie-Jo, erg prijzig (laatste set broekje 49 &,bh 90) maar zit heerlijk en blijft mooi.. maar ik draag ook h&m newyorker etc, vind alleen die kwaliteit veel minder.. vind mooie lingerie belangrijk..ik heb 80C..
Ik kijk nooit naar merken. Kijk of ik het mooi vind en of het lekker zit. Heb d/e cup. Zit soms wel met omvang te rommelen doordat mijn rug nogal breed is. Erg vervelend.
Hier koop ik er zes bh's in het jaar. Bij de hunkemuler. Als ze twee plus één zijn ondergoed koop ik bij de hema. Drie voor drie euro Ik vind het zonde om te veel geld aan uit te geven
ik draag/koop gewoon wat lekker zit en mooi staat, niet van 1 bepaald merk. wel lastig want mn boobies zijn niet meer wat ze waren, ben van een grote d naar een kleine c/ b cup gegaan.. meh
Ik let niet op het merk maar wil geen BH met beugels in, en dat is tegenwoordig (in mijn streek alleszins) zeer moeilijk te vinden. Beugels komen bij mij steeds uit hun "zakje" en prikken dan in mijn borst. De laatste aanwinsten zijn eigenlijk dan ook enkel sportBHs. Bedankt trouwens voor het topic, ts, doet me er aan denken dat ik eigenlijk wel weer eens dringend mijn kleren uit moet mesten en wat versleten is eruit moet gooien, gebeurt hier normaal 1 keer per jaar maar nu is het denk ik al wel langer geleden.
Over bh's gesproken, mijn pc is gecrasht en ik had een link opgeslagen naar een website met grote cupmaten. Kunnen jullie even linkjes stammen met grote maten?
figleaves.com bravissimo.com brastop.co.uk engelse sites, maar veel goedkoper dan in Nederland, dus een aanrader als je je maat weet. Hier minimaal zo'n 50 euro per beha. Ik heb moeilijke borsten en een grote maat (75ff), dus tja, wil wel iets stevigs aan. Draag meestal Freya, maar ik heb nu een bikini van Cleo en die vind ik erg comfortabel en stevig zitten.
Hier geen merk lingerie ofzo! Ik zoek het gewoon uit op het feit of 't lekker zit! Meestal H&M. Maar ook wel eens Hema ofzo.
Hier bh s van prima donna. Maar gezien de kosten koop ik het niet veel, 100 ben je snel kwijt voor 1 setje. Heb maat 85 e/f.
Hunkemoller dus rond de 20 euro voor een bh, heb cup F dus het is wel beperkt. Heel af en toe een marlies dekkers, die prijs zal ik maar niet noemen
Merk maakt mij niet uit. Als het maar een mooie is en fijn zit. Hunkemoller & H&M zijn eigenlijk de enige winkels waar ik ze koop.