Lingerie

Discussie in 'De lounge' gestart door klarinet, 5 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Hoeveel geven jullie uit aan lingerie?
    En welke merken vinden jullie nou echt lekker zitten?

Ik draag het liefst Triumph, maar voor een bh en slipje ben je makkelijk €60 kwijt.
    Ik vind dat best duur. Wat vinden jullie.
    Ik heb overigens D75, dus geen bijzondere maat.

2. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kan er mijn geld niet aan uitgeven. Omdat je het niet ziet en vriendlief het het liefste meteen weer uit trekt. Ik draag dus setjes van de zeeman. En soms gewoon wat ik als eerste te pakken heb en dus niet bij elkaar past. Je ziet er toch niks van:D:D

3. Chaii

Chaii Niet meer actief

DKNY en Playboy bunny.
    DKNY is vaak in de sale bij Wekamp en best betaalbaar.
    H&M heeft ook wel eens leuke dingen voor 70/75D, alleen vergaat het snel. Ik schommel zelf tussen 70D en E.

4. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Vooral triumph en voorheen marlies dekkers.

5. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Ik ben de ideale bh nog niet tegen gekomen. Maar ik heb geen makkelijke borsten met een kleermakersborst en bijna een cup verschil plus dat ik niet tegen kant ed kan. En ik geef bv.
    Ooit zat een bepaalde bh van Marlies Dekker nog het beste, gekocht bij een zaakje die echt verstand van had. Maar helaas het zaakje is weg en inmiddels is mijn bh maat veranderd.
    Ik draag dus even geen bh, tenzij het niet anders kan.
    Slips gewoon vd Hema 3 voor €3,-

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Verscheelt.. heb paar setjes marie-Jo, erg prijzig (laatste set broekje 49 &,bh 90) maar zit heerlijk en blijft mooi.. maar ik draag ook h&m newyorker etc, vind alleen die kwaliteit veel minder.. vind mooie lingerie belangrijk..ik heb 80C..

7. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik koop elk jaar 4 nieuwe bh's a 35 euro per stuk ofzo.
    Heb 80E, en Sapph zit heerlijk!

8. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Let niet op het merk, maar haal mijn lingerie meestal bij de Hunkemöller of H&M.

9. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ik kijk nooit naar merken. Kijk of ik het mooi vind en of het lekker zit.
    Heb d/e cup. Zit soms wel met omvang te rommelen doordat mijn rug nogal breed is. Erg vervelend.

10. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier koop ik er zes bh's in het jaar. Bij de hunkemuler. Als ze twee plus één zijn
    ondergoed koop ik bij de hema. Drie voor drie euro
    Ik vind het zonde om te veel geld aan uit te geven

11. mamaK79

mamaK79 Actief lid

15 feb 2012
    394
    8
    18
    Belgisch Nederland
    Voor mij alleen nog Victoria Secret.. sla groots in elke keer als ik naar de US ga :)

12. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    ik draag/koop gewoon wat lekker zit en mooi staat, niet van 1 bepaald merk. wel lastig want mn boobies zijn niet meer wat ze waren, ben van een grote d naar een kleine c/ b cup gegaan.. meh

13. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Ik let niet op het merk maar wil geen BH met beugels in, en dat is tegenwoordig (in mijn streek alleszins) zeer moeilijk te vinden. Beugels komen bij mij steeds uit hun "zakje" en prikken dan in mijn borst. De laatste aanwinsten zijn eigenlijk dan ook enkel sportBHs.

Bedankt trouwens voor het topic, ts, doet me er aan denken dat ik eigenlijk wel weer eens dringend mijn kleren uit moet mesten en wat versleten is eruit moet gooien, gebeurt hier normaal 1 keer per jaar maar nu is het denk ik al wel langer geleden.

14. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Over bh's gesproken, mijn pc is gecrasht en ik had een link opgeslagen naar een website met grote cupmaten. Kunnen jullie even linkjes stammen met grote maten?

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.837
    113
    figleaves.com
    bravissimo.com
    brastop.co.uk

engelse sites, maar veel goedkoper dan in Nederland, dus een aanrader als je je maat weet.

Hier minimaal zo'n 50 euro per beha. Ik heb moeilijke borsten en een grote maat (75ff), dus tja, wil wel iets stevigs aan.

Draag meestal Freya, maar ik heb nu een bikini van Cleo en die vind ik erg comfortabel en stevig zitten.

16. Nosam

Nosam Bekend lid

28 jan 2014
    842
    6
    18
    ✖
    Hier geen merk lingerie ofzo! Ik zoek het gewoon uit op het feit of 't lekker zit! ;) Meestal H&M. Maar ook wel eens Hema ofzo.

17. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hier bh s van prima donna.
    Maar gezien de kosten koop ik het niet veel, 100 ben je snel kwijt voor 1 setje.
    Heb maat 85 e/f.

18. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hunkemoller dus rond de 20 euro voor een bh, heb cup F dus het is wel beperkt. Heel af en toe een marlies dekkers, die prijs zal ik maar niet noemen :p

19. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Nu een Noppies voedingsbh was de enige die cup G had :eek:

20. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Merk maakt mij niet uit. Als het maar een mooie is en fijn zit. Hunkemoller & H&M zijn eigenlijk de enige winkels waar ik ze koop.

Deel Deze Pagina