Hoe doen jullie dat?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door San2307, 27 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San2307

San2307 Nieuw lid

11 dec 2009
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi, ik heb een zoontje van bijna 10 maanden en vroeg me af wat jullie met je (wakkere) kleine doen als je je 's ochtends klaar moet maken voor je werk.
    Mick is altijd vrij vroeg wakker, en mijn vriend moet ook vroeg de deur uit.
    Nu leg ik hem altijd weer even terug in bed met wat te spelen en dan ga ik snel even douchen. Daar is ie het alleen niet echt mee eens :D
    Daarna haal ik hem weer uit bed en was hem en kleed hem aan en laat hem daarna wat rond kruipen terwijl ik me verder klaar maak...

En nog een ander vraagje: hoe knippen jullie de teennageltjes van je kind? Bij Mick is het een onmogelijke opgave, want hij beweegt veel met zijn voetjes (zal wel kriebelen) en ik ben dan bang dat ik misknip.
    Vingernageltjes zijn trouwens geen probleem: zet hem in de stoel voor de tv en knippen maar:)

2. Hester

Hester Niet meer actief

In wippertje naast de douche zetten, deed ik toen vaak.

Nagels knippen: er was een tijd dat we alleen de nageltjes vijlden nadat we een keer flink in de vinger hadden geknipt... :(

Succes!

3. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    precies zoals jij t doet, maar om de beurt papa en mama. soms papa is ook al weg dan maar hij in zijn bedje alleen laten heel snel zijn.. ik was hem niet sochtends trouwens.

teennagels, tja n probleem inderdaad. goed vast houden en hij iets in zijn hand dat hij interresant vindt. in eetstoel vast. protest gedrag negeren en voetjes goed vast houden. het is zo klaar. maar wel lastig dus. dat kleine teenschaarsje gebruiken.
    succes.

4. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Wij hebben de tafelstoel van de ikea in de badkamer staan, Als mijn vriend smorgens doucht zit mn zoontje toe te kijken vanuit de tafelstoel.
    Ik zelf zorg dat ik sávonds gedouched heb want dan ben ik smorgens sneller klaar.

Deel Deze Pagina