ongesteldheids vraagje......

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Balou, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Misschien een "domme" vraag:

Ik ben 2 weken geleden weer voor het eerst ongi geworden, dit was 8,5 weken na de bevalling. Ik ben toen op de 1e dag van de menstruatie met de pil begonnen, zoals beschreven in de bijsluiter. Na 5 dagen was het weer voorbij. Alleen heb ik nu om de dag weer bloed in mijn inlegkruisje zitten en bij het afvegen ook. Is dit normaal?

2. Teardrop786

Teardrop786 Actief lid

20 feb 2007
    180
    0
    0
    den haag
    Het zouden misschien doorbraakbloedingen kunnen zijn, of nog restjes kraambloeding.. Weet dat laatste niet zeker, voor de zekerheid toch even een bezoekje aan de huisarts?

3. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik heb gewoon nog alle dagen bloed bij het afvegen en soms zit het ook in mijn inlegkruisje. Ik wacht het nog even af. Ik wilde weten of dit vaker voor komt.

4. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    welke pil ben je mee begonnen?
    ik had mijn eerste menstruatie na 6 weken en ben toen met cerazette begonnen... daarna had ik ook steeds bloedingen (drupjes) wat soms een dag duurde en dan weer een paar dagen niet<-- gevolg: mijn pil was te licht! daar kwam ik vorige week achter toen ik een positieve zwangerschapstest in handen had :confused: tot 3 weken geleden had ik steeds die bloedingkjes...
    dus als je het niet vertrouwd , ga langs de Ha ;)
    grtz Ramona

5. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik heb Microgynon 30. Ik heb ook gewoon wat slijm (sorry voor de details) er tussen zitten. Elke dag "lek" ik nog. Of ik ben verkeerd begonnen. Ben ermee begonnen toen de ongesteldheid goed door zette.

Deel Deze Pagina