Hoi hoi, De titel zegt het al...wat is nou het verschil? Mijn dochter kreeg namelijk een avond papje maar we zijn nu overgestapt naar een ontbijt pap. Nu heb ik nog dromerige pap staan en vroeg me dus af of ik deze in de ochtend ook kan gebruiken? Groetjes mikky
nou misschien de dikte? iets vullender dat ze beter nacht door kunnen? anders even ingredienten lezen maar vaak zijn die teksten verkoop onzin! net als slaap badje met lavendelgeur alsof je die niet in de ochtned kunt gebruiken hihi denk dat het weinig uitmakt hoor
Pap is opzich pap, of je het nou 's avonds of 's ochtends geeft. Alleen in dacht dat die avondpapjes vaak wat meer suiker bevatten. Misschien kun je dat (koolhydraten, calorieën) eens vergelijken met een pak gewone bambix? En dan kiezen of je het wel of niet wil geven..
Ik vermoed dat verschil in het merk en de verpakking zit (hoe verzinnen ze het zeg, 'dromerig papje'...hebben ze voor de ochtend zeker een 'opgewekt papje'...)
Is het niet zo dat in Bambix fijne granen bijvoorbeeld niet veel meer zit dan alleen granen, terwijl in een pyjamapapje of iets dergelijks heel veel suikers zitten? Heb wel eens begrepen dat dat soort papjes calorie/suikerbommen zijn, in tegenstelling tot granenpap.