Wie oh wie kan me iets wijzer maken!! :)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Indi84, 10 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Indi84

Indi84 Nieuw lid

10 aug 2011
    4
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Nou ik heb dus ook een heel vreemd verhaal!!!
    Ik ben nieuw hier en lees hier en daar wat.. En probeer zo een beetje te zoeken of er mss iemand is die iets soortgelijks heeft gehad!! Het is best een lang verhaal dus ga het een beetje proberen uit te leggen!! Ik snap er zelf namelijk helemaal niks meer van!! Ik hoop dat iemand me een beetje kan helpen!!!

Mijn ei was volgens mijn ovulatie testen op za 16 of zo 17 juli.
    Wij klussen op de juiste dagen!! Nou zou mijn menstruatie dus op za 30 of zo 31 juli moeten komen!! Deze kwam niet.. Maandag een zwangerschaptest gedaan van kruidvat (2 voor 5 euro). Deze gaf een lichte streep :) 's avonds voor de gein een ovulatietest gedaan ook een dubbele streep!!!! Dinsdag verloor ik ineens wat lichtroze witverlies en 's middags een druppel bloed. Woensdag kreeg ik menstruatiepijn en last van me onderrug!! Waarna ik de hele dag helder rood bloed verloor!!Weer een ovulatietest gedaan en ook deze gaf 2 rode strepen!!! Donderdag ook de hele dag helderrood bloed verloren!! Nog maar een zwangerschaps test gedaan.. Deze was ineens weer negatief!!! Nu snap ik dus niet of ik zwanger was en niet meer ben!! Of dat die eerste test niet goed was en dus helemaal niet zwanger was!! Was het nou mijn gewone menstruatie die toch is doorgebroken!! Normaal ben ik het 5 hele dagen!! En is het donkkerrood!! Nu was ik het 2 dagen helderrood!! en verder niks meer!! Nu ben ik inmiddels weer opnieuw begonnen met ovulatietesten in een nieuwe ronde! En deze waren meteen weer een lichtrode streep... Mijn laatste echte menstruatie was op 4 juli begonnen en was wel gewoon 5 dagen.

Kan iemand me wat wijzer maken?? ik snap er helemaal niks meer van!! :( Mss is het handig als ik een nieuwe test ga doen of de dokter even bel?? Kan ik niet toch wel zwanger zijn? Of is de kans klein dat ik het was volgens de test!! HELPPP :$

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Je bent waarschijnlijk zwanger geweest maar dit is al heel vroeg misgegaan. Als je niet had getest had je waarschijnlijk gedacht dat je gewoon wat te laat was.

Dat een ovulatietest positief geeft komt omdat HCG en FSH er voor een deel hetzelfde uit zien qua eiwitten. De ovulatietest test wel dat deel van de HCG maar andersom niet. Dus als je geen HCG in je urine hebt kan je wel positief testen met ovulatietest maar niet met een zwangerschapstest. Terwijl je beide testen positief kunnen uitslaan als er wel HCG is.

Je bent dus wel heel even zwanger geweest, anders had de zwangerschapstest nooit positief kunnen zijn.

3. Indi84

Indi84 Nieuw lid

10 aug 2011
    4
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hmm dankjewel voor je reactie. Ik dacht al zoiets.
    Maar ze zeggen toch ook dat het zwangerschapshormoon wat
    langer in je lichaam blijft!! Dan zou het dus in 3 dagen al uit me lichaam zijn!! Dat is best snel.. Wat wel weer positief is voor een nieuwe eisprong!! Dat zou dus betekenen dat het bloed wat ik verloor geen normale menstruatie was! Maar dus mijn zwangerschap werd afgebroken.. Maar het kan dus niet zo zijn dat ik gwn tijdens de zwangerschap bloed verloor en toch nog zwanger ben!!

Wat ik zelf niet denk maar je hoort wel vaker dat vrouwen bloed verliezen en later toch ontdekken zwanger te zijn!!

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    als het zo vroeg mis gaat, kan het hcg na een dag alweer uit je lichaam zijn...
    ik had vorige ronde een heel licht posi test op vrijdagmiddag (1 dag overtijd) en op zondagavond (3 dagen overtijd), maar maandagmiddag werd ik toch ongie en dinsdag was de test weer nega...

5. kessher

kessher Actief lid

4 mei 2011
    211
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een vervelende situatie, het is al zo spannend allemaal! Je kan nog even langs de huisarts gaan voor een bloedtest. Dan kunnen ze bekijken of het hormoon in je bloed zit. Suc-6!

6. Indi84

Indi84 Nieuw lid

10 aug 2011
    4
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ok duidelijk! dank jullie wel voor de reacties!!
    Op naar ronde 13!! Nieuwe ronde nieuwe kansen :)
    Pfff wat kan wachten soms lang duren zeg..

Deel Deze Pagina