Mischien een beetje een rare vraag. Maar als mijn dochtertje gaat poepen loopt ze vuurrood aan. Haar ontlasting is niet heel erg hard. Is het normaal dat ze zo rood aanlopen ?
Dewi heeft dit ook en ze maakt er ook echt de geluiden erbij. Ik maak me er niet zoveel zorgen om aangezien ze genoeg poept en deze niet hard is.
Maud poept alleen zittend, dan ligt ze soms helemaal dubbel. Haar gezicht staat ook op 'hard drukken'. Haar ontlasting is meestal ook niet hard...
Hier ook geen harde ontlasting maar wel heel hard drukken. Ze word vuurrood en de tranen lopen soms over haar wangen hahaha!
Michelle is ook een kracht poeper zoals wij dat noemen. loopt vuur rood aan en maakt er echt pers geluiden bij. Zolang het niet hard is en elke dag een poep broek heeft maak ik me niet druk.
Haha grappig om te lezen dat heel veel kindjes dit hebben. Maak me geen zorgen hoor was alleen benieuwd of mensen dit herkende !
Hier ook hoor! En Simon heeft dat ook nog eens een hele vieze grijns op zn gezicht... Als het zover is mag papa de volgende luier doen!
hahaha grappig he?! en die koppies die ze erbij trekken.... Ff stil blijven staan... persen met geluid... en vervolgens weer doorlopen of er niets gebeurd is.....
Eerst had onze zoon dat wel, was mooi handig, dan wist je gelijk wanneer je hem kon verschonen, maar de laatste weken merk ik het niet meer zo. Dus controleer ik wat vaker. Want met die papieren luiers ruik je het ook niet meer zo sterk.