Hard plastic ingeslikt

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door M@r10e, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M@r10e

M@r10e Actief lid

16 nov 2009
    111
    0
    0
    Mijn dochter heeft een bolletje van een kam ingeslik, (klein hoor).
    Nou weet ik niet zo goed wat ik moet doen.

Ik kon het niet meer vinden in haar mond en heb haar maar wat te drinken gegeven nu slaapt ze.

Wat moet ik doen?

Groetjes

2. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Als ze er geen last van heeft dan lijkt me dat je gewoon kunt wachten tot ze het bolletje weer uitpoept.

't is natuurlijk wel schrikken zeg! Maar komt wel goed hoor.

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.240
    437
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Je zal het waarschijnlijk binnenkort in haar ontlasting terug vinden.

4. happymama

happymama Niet meer actief

denk niet dat t kwaad kan als ze er last van heefd dan huilt ze wel . mijn dochter slikt ook wel ooit wat in en als t klijn is poept ze t wel uit .
    geen zorgen

5. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    als het klein is en geen ruwe/scherpe kantjes heeft dan lijkt het me niet zo veel kwaad kunnen. Als je twijfelt even de hap bellen, dan kunnen ze je misschien vertellen waar je op moet letten?

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    is het zo'n bolletje van een borstel, dus ter grootte van een speldenknop? want dan gaat het erzo doorheen en is het zo klein dat je het niet eens in haar ontlasting zult zien denk ik :)

7. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    o als het dat idd is, dan lijkt het me geen kwaad kunnen hoor! Ik denk dat het gewoon met het andere verteerde voedsel door haar spijsverteringskanaal gaat!

8. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    als ze het zonder problemen ingeslikt heeft, zal ze het ook weer heel makkelijk kunnen uitpeoepen lijkt me... Het enige waar je op moet letten is denk ik of het niet scherp is (denk het niet want het is een bolletje)

xxxx

9. M@r10e

M@r10e Actief lid

16 nov 2009
    111
    0
    0
    Dank jullie wel. ik denk nu inderdaad dat ik me zorgen om iets kleins maak (zal wat worden als er echt iets gebeurt).

Jullie hebben me gerust gesteld

liefs
    Martine

Deel Deze Pagina