Mijn dochter heeft een bolletje van een kam ingeslik, (klein hoor). Nou weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Ik kon het niet meer vinden in haar mond en heb haar maar wat te drinken gegeven nu slaapt ze. Wat moet ik doen? Groetjes
Als ze er geen last van heeft dan lijkt me dat je gewoon kunt wachten tot ze het bolletje weer uitpoept. 't is natuurlijk wel schrikken zeg! Maar komt wel goed hoor.
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Je zal het waarschijnlijk binnenkort in haar ontlasting terug vinden.
denk niet dat t kwaad kan als ze er last van heefd dan huilt ze wel . mijn dochter slikt ook wel ooit wat in en als t klijn is poept ze t wel uit . geen zorgen
als het klein is en geen ruwe/scherpe kantjes heeft dan lijkt het me niet zo veel kwaad kunnen. Als je twijfelt even de hap bellen, dan kunnen ze je misschien vertellen waar je op moet letten?
is het zo'n bolletje van een borstel, dus ter grootte van een speldenknop? want dan gaat het erzo doorheen en is het zo klein dat je het niet eens in haar ontlasting zult zien denk ik
o als het dat idd is, dan lijkt het me geen kwaad kunnen hoor! Ik denk dat het gewoon met het andere verteerde voedsel door haar spijsverteringskanaal gaat!
als ze het zonder problemen ingeslikt heeft, zal ze het ook weer heel makkelijk kunnen uitpeoepen lijkt me... Het enige waar je op moet letten is denk ik of het niet scherp is (denk het niet want het is een bolletje) xxxx
Dank jullie wel. ik denk nu inderdaad dat ik me zorgen om iets kleins maak (zal wat worden als er echt iets gebeurt). Jullie hebben me gerust gesteld liefs Martine