Hoe lang duurt het 6 maanden sprongetje ongeveer? Het duurt nu al ruim 1 1/2 week, en het om 4 uur in de nacht opstaan begint een beetje zijn tol te eisen Ik had z'n Oei ik groei boek, maar die heb ik heel handig uitgeleend. Kan iemand het even voor me opzoeken?
Hmmmm, ik ga vanavond thuis ook ff lezen!! waneer begint die sprong? want ons meneertje is de afgelopen 2 dagen om kwart over 5 aan het feesten in bedje... hoeft geen fles ofzo, ik haal hem er ook niet uit, maar hij is gewoon aan het lol trappen met z'n speen en knuff....
Heb het even voor je opgezocht. Het begint rond 26 weken en tussen de 30 en 35 zou weer een makkelijke periode moeten aanbreken. Redelijk lange periode dus...
Bedankt! Ja, is inderdaad een lange zeg. Is zo anders als je 2 kindjes hebt. Bij 1 kind ga je gewoon overdag slapen als je om 4 uur in de nacht eruit moet. Maar met 2 gaat dat gewoon niet.
hier begonnen met 5,5 mnd tm nu: zie onderschrift hoe oud ze nu is.... dus ehm... succes! 5 a 6 keer eruit op een nacht en met een 'goede' nacht 2 of 3 keer! we smachten naar een nachtje doorslapen!! (ps dit heeft met allerlei oorzaken te maken hier hoor, waarschijnlijk gevoelige darmpjes sinds bijvoeding en stoppen BV, tandjes, naar KDV met 6 mnd, EN een sprongetje)