Voedselvergiftiging?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jeluna, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Hoi meiden,

Waarschijnlijk heb is wat verkeerds gegeten (al weet ik niet wat) Gisteren de hele dag misselijk en overgeven en vandaag flink aan de diarree!
    Kan dit kwaad voor de baby of niet? Krijgt die dan ook bedorven eten binnen?Ik ben er een beetje onzeker door geworden!

Wie heeft dit ook meegemaakt?

Liefs Jeluna

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Je baby heeft geen last van de voedselvergiftiging, maar houd wel in de gaten dat het spugen e.d. niet te lang aanhoudt. Je baby heeft natuurlijk wel voedingsstoffen die jij tot je neemt nodig om van te groeien. En als je alles weer uitspuugt blijven er weinig voedingsstoffen over. Neem anders voor de zekerheid even contact op met je vk. Beterschap!

3. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Jeluna, er heerst buikgriep, veel mensen hebben het, en wat je omschrijft heb ik ook gehad. Je wordt zo slap als een vaatdoek maar vanavond is het waarschijnlijk al over...moet ook wel want op een gegeven moment ben je aan alle kanten leeg. Probeer wel veel te drinken, slappe thee en zo want als je zwanger bent verlies je snel meer vocht. VEEEEL drinken dus en langzaam weer gaan eten. Bouillon en suikers nemen de komende dagen, hier merkte ik dat ik vooral zout nodig had. Voor de baby kan het geen kwaad, hij/zij neemt je reserves wel. Ik was 2 kilo kwijt in 1 dag...kon ik er mooi weer aan eten met kerst ;).

Sterkte, Charlie

4. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Dank je wel meiden,

Ben op dit moment niet meer misselijk, alleen nog aan de diarree! Maar dat zal hopelijk ook snel weg gaan!

Deel Deze Pagina