amerika

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door daanquinty, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    wij willen heel graag een keer naar amerika en disneyworld niet nu maar miss. binnen 1 a 2 jaar haha ff sparen natuurlijk..maar eigenlijk willen we dan een combi van een week parken en beetje strand enzo...wie weet een goede site waar dit soort reizen op staan...er zijn vast deskundige hier die dat weten ook dat de een miss. goedkoper is dan de ander! ben benieuwd.
    ik heb namelijk ook wel eens gehoord dat mensen villa's of huizen huren daar in de buurt omdat dat goedkoper was maar kan er weinig over vinden.

2. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Geen site gebruiken ,alles los boeken!
    Villa huren kan bijv op Windsor Hills of Bonnet Creek (beide vlakbij de Disneyparken)
    Of, over 2 jaar, een bed and breakfast ca 25 minuten van de kust ;) bij ons ;)

3. Wij gaan dit jaar voor het eerst 3 weken en huren een villa.
    Dit keer helaas maar 1x Disney en de rest de andere parken daar.
    Ik vind het heeerlijk!! Lekker shoppen,relaxen en naar de parken.
    En je hoeft het niet eens zo duur te maken.

4. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    via wat heb jij die villa gehuurd dan? en wat zijn jullie nu kwijt voor zo'n vakantie als ik vragen mag?

5. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer

thanks...nou zal het zeker in me achterhoofd houden hoor;)

6. We hebben de villa nog niet geboekt, zijn nog in onderhandeling via de site vbro.com. Er zijn ook genoeg Nederlandse sites die huize aanbieden.
    We hbben tot nu toe €2000 uitgegeven voor een rechtstreekse vlucht en auto. Het huis zal tegen de €1000 zijn.

Het kan een stuk goedkoper door een pakket te pakken zonder rechtstreekse vlucht en in een hotel te slapen. Hebben we 2 jaar geleden gedaan en we waren toen totaal €650 pp voor 10 dagen kwijt. We zijn nu wel met 2 personen neer dus wat meer luxe.
    Als je voor goedkoop gaat zijn de hotels echt prima!

7. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    wij hebben nu 2x een rondreis door amerika gemaakt, 1x met een camper en 1x met een auto. Maar dit was nog voor we ons kindje hadden. Met kleine kinderen lijkt een camper me ideaal.

Als je er tegenop ziet om zelf alles te gaan boeken kun je eens kijken bij tioga-tours, die kunnen vanalles voor je regelen. Wij hebben er goede ervaringen mee. Ook een tip is het allesamerika forum... dat is mijn andere verslaving :)

8. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Ook wij hebben 2x een rondreis door Amerika gemaakt en de eerste keer hebben we ons laten adviseren door Tioga-tours, omdat we het erg spannend vonden om zo maar alles via internet te boeken. Hele aardige mensen die ons goede tips hebben gegeven. De tweede keer hebben we alles zelf via internet geregeld.

9. mamvanjason

mamvanjason Actief lid

9 jun 2009
    397
    0
    0
    limburg
    wij gaan in juni 2 weken naar florida. Hebben een rechtstreekse vlucht geboekt met Air Berlin via dusseldorf en hebben een appartement voor een week gehuurd via homeaway.com. Dit zijn prive app die je rechtstreeks via de eigenaar boekt. Ons app ligt z'n 10 min disney world en we zijn zelfs nog goedkoper uit dan wanneer we een hotel hadden geboekt. We betalen nu 350 euro voor 7 nachten. Koopje dus!

Ik zou dus inderdaad ook zeggen, alles los boeken en gewoon goed zoeken op het internet. Ik kijk ook veel op het florida forum. Hier staan ook veel handige tips op! Veel plezier met de voorbereidingen!

10. muijens

muijens Lid

29 nov 2010
    43
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Wij kunnen helaas geen advies geven maar lezen wel zeer geïnteresseerd mee. Voordat we kinderen hadden zijn we 5 keer op vakantie geweest in de USA. Steeds 3 a 4 weken met een huurauto rond getrokken en overnacht in hotels.

Inmiddels zijn we papa en mama van een zoontje van 17 maanden en krijgen we in april een dochtertje erbij. We moeten dus nog een aantal jaren wachten voor we weer die kant opgaan. Willen dan hoogstwaarschijnlijk wel met een camper een aantal weken rondtrekken. Of 10 dagen Orlando en de pretparken daar doen. Zeker als er tegen die tijd een leuke bed & breakfast is :)

11. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Heerlijk vooruitzicht, Florida...
    Heb geen ervaring met villa's maar zoals hierboven al vermeld werd het www.floridaforum.nl is en goeie en www.allesamerika.nl en www.usa4all.nl daar haal ik veel info vandaan.
    Voor een rondreis (zelf regelen is het leukst) kun je kijken bij Jan Doets of Travelhome.

Zijn zelf 3 keer in Florida geweest, maar nemen eigenlijk altijd een hotel... De westkust is voor een "strandvakantie" echt een aanrader.
    Bij Napels, St. Petersburg enzo...
    Zelf ben ik helemaal gek van Miami, maar met kleine kinderen is dat denk ik niet zo leuk. De Everglades zijn wel gaaf en in Miami zit een dierentuin (Parrot Jungle Island) die is ook gaaf...

Gr. een Amerikajunkie

Deel Deze Pagina