Afgelopen vrijdag een echo (inwendig) gehad! Daarop was alleen een vruchtzak te zien. Nu moet ik 25 maart terugkomen om te kijken of er meer te zien is. Ik zit erg in de spanning omdat het 2 kanten op kan gaan. De gynecoloog zei dat ik me geen zorgen hoef te maken omdat dit vaker voorkomt en meestal goed afloopt. Nu wil ik graag weten wie er op dit moment ook in die spanning zit, dan kunnen we het delen. Gedeelde smart is halve smart.
Hoi mamavanjoshua Ik heb ook in de spanning gezeten, maar die is nu voorbij. heb laatst een mooie echo gehad. Bij mij is 2keer aan toe een echo gemaakt waar gewoon niets te zien was. Het enige wat ze konden zien was hartactiviteit. ik moest elke week terug komen.(mijn topic staat nog hier onder ergens). De spanning van die 3weken was echt slopend! Maar toch een goed eind aan het verhaal Ik wens je heel veel succes in deze spannende tijd!
Mijn eerste echo was ook alleen een vruchtzakje te zien. Nog geen hartactie. Ze vertelden me alleen niet dat er nog vanalles kon gebeuren dus ik ging met een gerust hart naar huis. De tweede keer dat ik er was vroeg ze of ik al bloed had verloren omdat het hartje nog niet had geklopt.. Dus ik schrok me echt een hoedje... Gelukkig was alles goed en klopte het hartje! Dus bij mij is het ook goed afgelopen
Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar mijn zus wel. Die ging ook voor een 1e echo ivm onduidelijkheid duur zw.schap. Er werd toen niks gezien en de echoscopiste gaf aan dat ze er rekening mee moest houden dat het niet goed zat. Ze zou 2 weken later opnieuw moeten komen voor een echo. Bij de 2e echo bleek ze wel zwanger te zijn en zag zij een mooi kloppend hartje. Ze was dus bij de 1e echo minder ver zwanger dan gedacht
Hey Mamavanjoshua Ik zit momenteel ook in spanning, maar andere reden. Ik krijg vandaag de resultaten van mijn vruchtwaterpunctie (om 18.00 uur) De zenuwen gieren door mijn lijf. liefs Lentel Dames, allen succes bij de volgende echo!