Ik ben niet zo voor de Nederlandse films, vandaar dat ik deze ook nog niet eerder heb gezien. Maar toevallig kwam ik de trailer tegen op youtube en toen wilde ik hem toch graag zien. En ik moet zeggen dat ik onder de indruk was, bijzonder verhaal en voor een Nederlandse film erg goed geacteerd (zeker Carice). Wat vonden jullie van deze film?
De film vond ik wel wat anders dan het boek. Ik heb bewust eerst het boek gelezen en die vond ik echt heel mooi. In de film zijn er dingen veranderd en dat vind ik echt heel jammer. Neemt niet weg dat de film ook mooi was, maar wel anders dan het boek
Het boek is vaak mooier dan de film. Details en gevoelens komen niet zo goed over. Ik heb het boek niet gelezen, maar vond de film erg mooi.
Ik heb hem gekeken toen ik nog zwanger was en ik vond hem erg heftig. Nu ik met lege armen sta, zou ik hem helemaal niet meer kunnen zien denk ik. Als ik teug denk aan de scene dat ze de baby bijna verzuipt in het badje, daar kan ik nu echt niet tegen. Ik kan daar ook niet met mijn kop bij dat mensen daartoe in staat kunnen zijn. (Ik ben me er wel bewust van dat dat de realiteit kan zijn als een vrouw een postnatale depressie heeft.) Ik hoef die film nooit meer te zien.
Ik vond het een erg goede/indrukwekkende film! Gisterenavond Loft gekeken, die was ook ontzettend goed!
Een hele mooie en leuke film, ook erg humoristisch. Vind Carice van Houten sowieso wel een hele goede actrice! Ja erg mooi, maar ook heftig op sommige stukken!
Ik vond het echt een vreselijke film, mijn man ook. Carice acteert misschien wel heel goed, maar de hele sfeer eromheen..brrr. Kreeg er de kriebels van. Heb hem ook niet afgekeken.
Gekeken toen ik hoogzwanger was( geen goed idee). Later zelf in een zwarte wolk terecht gekomen en ja, ik kan me nu ineens voorstellem dat mensen dat doen. Niet goedpraten, maar voorstellen..
Ik vond de film erg goed maar ook erg heftig! Ik heb em gekeken met mijn moeder en een vriendin die hoogzwanger was. En ik kan je zeggen dat ik niet graag huil bij films, en al helemaal niet als er andere mensen bij zijn, maar bij deze film heb ik echt gejankt als een klein kind. Kon het niet aanzien wat ze allemaal met haar kindje deed. Maar ik moet wel zeggen dat het je ogen opent en dat het leerzaam is om een kijkje te nemen in de wereld van iemand die een postnatale depressie heeft.
Hoewel ik Carice van Houten een heel goede actrice vind, vond ik de film echt helemaal niets. Het verhaal was opzich best goed, maar vond hem te langdradig. Ik ben ook niet zo van de Nederlandse films. Denk dat hij in een Amerikaanse versie veel mooier was overgekomen. Indd wel een vrij heftige film.
ik heb eerst het boek gelezen en dat vond ik echt confronterend heb zelf ook een ppd gehad en zoveel dingen waren herkenbaar (overigens niet de psychoses en kind wat aan willen doen ) het boek heb ik echt in 1 ruk uitgelezen de film vond ik wat tegenvallen net als komt een vrouw bij de dokter zat ik bij het boek er helemaal in maar de film vond ik daardoor wat minder.. mistte toch een hoop details waardoor je het verhaal ingetrookken word...