Zo dames ik denk ik open hem vast. Wat is het voorbij gevlogen die eerste 30 weken ondanks dat ik geen probleemloze zwangerschap heb gehad is het toch wel snel gegaan. Vind het een vreemd idee dat dit waarschijnlijk de laatste keer is dat ik zwanger ben in mijn leven. Maar ook besef ik me al te goed dat we heel erg gelukkig mogen zijn dat we 2 kindjes hebben mogen krijgen. Dus dames! Daar gaan we de laatste 10 weken in, wie kletst er gezellig mee??? Groetjes Babylove
Ik tel met je mee af. mijn zwangerschap is niet helemaal vlekkeloos verlopen. Bloedingen gehad in begin daardoor angstig geweest en bekken instabiliteit maar goed mag niet klagen kheb een gezonde babyboy in mijn buik. kan niet wachten tot ik hem vast kan houden. Hoe ver zijn jullie met alles klaar hebben voor de kleine? Gr suus
Ik schaam me om het te zeggen maar we hebben nog niks klaar We hebben natuurlijk het kamertje al staan want we hebben al een dochter van net 2 dus hebben we voor haar een nieuwe kamer gemaakt. Deze week het behang binnen gekregen dus dat kan er van de week op en heb al wel het een en ander klaar liggen wat zo de kast in kan. Moet heel eerlijk zeggen dat ik het nu ook wel op mijn heupen krijg hoor hahahaa maar dat mag zo onderhand ook wel
Hoe ver ben jij Suuzie? Wanneer ben je uitgerekend? En zijn jullie wel al klaar voor de komst van de kleine?
Hoi meiden ik voeg me er ook bij, ben nu 29 weken dus zit nog niet echt in mijn 10 laatste weken maar begint ook al op te schieten Ik merk wel dat het nu zwaarder begint te worden sinds afgelopen week Hier zal het ook mijn laatste zwangerschap zijn rare gedachte!
Hoi dames ik sluit me aan bij de groep als het ok is! Ik ben nu wel 28 weken zwanger maar ben wel 14 juni uitgerekend dus mij is het nog ietjes langer wachten
Leuk leuk nog meer meiden die aan het aftellen zijn Morgen ben ik precies 30 weken en moet ik naar de vk en krijg ik s'avonds een groei echo, ze hebben al een paar keer gezegd dat het waarschijnlijk een groot kind zal zijn dus ik ben benieuwd of het klopt.
Gezellig met zijn allen aftellen. Morgen precies 30 weken net als jij. Hier is alles zo goed als klaar. We hebben dan ook niets veranderd aan de kamer. Het is een winnie the pooh kamer, met basis wit/blauw. Alles goed schoongemaakt en terug gezet. Mijn dochtervan 3 jaar is naar een andere kamer gegaan. Ze heeft een prinssesen kamer. Dus laat de tijd maar snel gaan. met hoeveel weken gaan jullie met verlof? Gr suus
Ik kom ook al in de buurt van de 30 weken, zo spannend! Ben 11 juni uitgerekend. Babylove: wij hebben naar verwachting ook een groter meisje. Ik heb tot nu maar 3 pakjes in maat 50 durven kopen, omdat ik bang ben dat ze daar niet of maar kort in past. Maat 56 gaat al een stuk beter gelukkig. Suuzie: ik moet met 34 weken met verlof, zit nu grotendeels thuis vanwege bekkenklachten. Al had ik graag 36 weken aangehouden, maar het is niet anders. Heb je een foto geplaatst in het babykamer topic? Klinkt leuk namelijk! Onze basis is mintgroen/roze, we moeten nog wat kleding, dekentjes en een hemeltje zoeken, en een boxkleed. Voor de rest bijna klaar. Krijgen jullie nog een babyshower? Hier naar waarschijnlijkheid wel en dat is stiekem best wel leuk!
Wat toevallig Suuzie Ik werk al een tijd niet meer ivm teveel harde buiken en vloeien. Moet er wel bijzeggen dat ik een baan in de avond uren heb, dus als heel nederland lekker onderuit op de bank zakt en de dag eigenlijk voorbij is ga ik nog 8 uurtjes werken. Was gewoon teveel een klein meisje van 2 heel de dag verzorgen zwanger zijn en beginnen met werken als ik er al een dag op heb zitten. Maar mijn contract is verlengd ondanks dat ik in de zw zit Hoe zit dat bij jullie?
Welkom Fleetwood! Leuke kleur samenstelling! Bij onze dochter hebben we wel een babyshower gehad maar verwacht hem nu niet meer. Was wel erg leuk hoor! Maten van kleren vind ik ook moeilijk hoor maar ik wacht morgen nog even af.
Nee heb geen foto ervan ga ik nog wel proberen te maken. nee geen babyshower hier. als je al een kindje heb en dan nog s avonds moet werken is ook wel veel ja. mazzel dat je contract is verlengt tegenwoordig hoor je veel nare verhalen over dat ze na hun verlof niet meer terug hoeven te komen. hier ook bekkeninstabiliteit met soms uitval van mijn linker been, kheb fybromialgie en hypermobile spieren dus opkomen kon ik er niet aan. Ik ben gastouder dus zzper en als ik niet werk heb ik geen inkomen, mijn man is ook ziek dus helaas moet ik nog even door werken. Tot 35 weken. Kzie erg naar mijn verlof uit. Het lijkt wel dat alle baby's groot zijn in juni hihi hier werd het ook gezegd tegen mij. Ben benieuwd.
Ik ben benieuwd of ik ook nog een groeiecho krijg, nog niks over gehoord ik ben benieuwd mag 1 april weer naar de vk, geen idee of ik een groot of klein dametje mag verwachten Hier is het kamertje zo goed als klaar uiltjes thema, we moeten nog wat decoratie kopen en ophangen! kleertjes ben ik vandaag mee begonnen met wassen, ik krijg morgen mijn nieuwe strijkijzer dus ik weet wat ik morgen kan gaan doen haha ik kan niet wachten tot het zover is en hier ook geen babyshower!
Strijken is niet leuk maar al die kleine kleertjes strijken en vouwen en daarbij dromen over je baby is zo leuk!!
Suuzie: wat vervelend dat je niet kunt stoppen met werken. Het is ook een zware baan, gastouder. Gelukkig ga je nu de laatste weekjes in en kun je uitrusten! Ben je beter gebaat bij veel rust of veel afwisseling? Ik zit zelf ook met bekkenklachten dus weet hoe je je voelt. Babylove: jij ook al met een gerechte reden thuis, lijkt mij heel erg zwaar, in de avond én nog een kindje om voor te zorgen. Het gaat nu wel beter nu je meer rust kunt pakken? Annamar: wat leuk! Mijn nicht is een week na mij uitgerekend en heeft ook een uiltjesthema. Erg mooi geworden. Ik dacht al dat zij misschien jou was, maar zij weet toevallig dat ze een groot kindje krijgt. Wassen en strijken is zó leuk! Al die kleine, schattige kleertjes aan de waslijn... Ik heb het grootste gedeelte al gewassen en gestreken, heb nu nog wat bijgekocht dus dat ga ik in de loop van volgende week doen.
Ik kom me ook even melden, morgen precies 29 weken maar toch... Ik hoop dat het mag Ik zit sinds december al thuis, ze hebben mij op een slinkse manier eruit gewerkt op mijn oude werk Dus ik heb een hele rustige zwangerschap tot nu toe. Wij beginnen op 3 april met de babykamer, EINDELIJK! Dat komt omdat we de oudste zoon van mijn vriend naar de zolder aan het verhuizen zijn, maar ze komen op 2 april nog ramen zetten op de zolder en om nou alles al vol te zetten met zijn spullen en het volgende week weer allemaal te moeten versjouwen.... Nee dank je Gelukkig hebben we een klein kamertje en hebben we alles al bij elkaar. Het is een kwestie van verven en in elkaar zetten. Wij kiezen ook voor de frisse mintkleur op de muren Dat in combinatie met een inbouwkast met witte louvre-deuren onder de schuine kant van de kamer. Heb zo'n zin om er aan te beginnen Het wordt ook wel tijd...