jongen of toch meisje? help weet het niet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door loepi, 8 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loepi

    loepi Lid

    8 sep 2007
    6
    0
    0
    Ik heb afgelopen vrijdag een 20 weken echo laten maken ze vroeg me of ik wilde weten wat ht was en uiteraard zei ik volmondig ja.

    Ze begon al gelijk met owh dit is heel duidelijk waarbij ik eigenlijk dacht is een jongen ik zag naar mijn weten eigenlijk ook twee balletjes niet echt rond meer ovaal dus dacht een jongen toch zei ze het is een meisje het is overduidelijk ze laat het duidelijk zien.

    Ik dolblij wilde graag een meisje :) thuis aangekomen ging ik pas de fotos goed bekijken maar ik kan nou niet zien of het een meisje is of een jongen. Ik twijfel nu heel erg

    Mijn vraag is zijn er misschien lieve dames die echo's van hun telg jongen/meisje kunnen plaatsen zodat ik goed het verschil kan zien of het ook bijmij zo is.

    Errug bedankt alvast!
     
  2. Chantal87

    Chantal87 Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    mogen we jou echo niet zien?
    kunnen wij even mee kijken wat het is.
     
  3. lindavg

    lindavg Fanatiek lid

    25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Ja als je hem in je album zetten kunnen wij proberen te kijken voor je.

    Wat je ook altijd nog kan doen is een 3d echo laten maken binnenkort, is veel geld maar wel ontzettend mooi om te doen hoor.

    Vond het zelf veel geld maar de moeite waard.
     
  4. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Als de echoscopiste zegt dat ze het duidelijk kan zien, waarom twijfel je dan? Jij bent toch niet zo ervaren met echo's kijken als zij? Ik zie het zelf ook nooit hoor en bij een meisje schijnt het eruit te kunnen zien als balletjes, maar is het inderdaad ovaal.

    Gewoon lekker genieten hoor! En mocht het toch een jongen zijn, is het toch ook goed?
     
  5. fioon

    fioon Fanatiek lid

    9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Nou kijk naar mijn echo's, drie keer een meid en bij 26 weken ineens een jongetje!

    Ze kunnen er nog zoveel verstand van hebben, ga er niet altijd van uit! Als de kleine je voor de gek wil houden doet ie dat toch wel haha :)

    Ja, als je je foto's plaatst in je album kunnen wij even kijken wat we zien!
     
  6. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Tja, dat risico loop je toch altijd, ze kunnen er altijd naast zitten. Daarom willen wij het ook niet weten, kunnen we ook niet voor de gek gehouden worden ;)

    Je moet er toch altijd rekening mee houden vind ik dat ze het toch niet goed hebben gezien.
     
  7. loepi

    loepi Lid

    8 sep 2007
    6
    0
    0
    mijn fototoestel heb ik op het moment uitgeleend zodra ik hem heb plaats ik hem zo snel mogelijk echt balen dat ik nu de foto hier niet op kan zetten :(
     
  8. loepi

    loepi Lid

    8 sep 2007
    6
    0
    0
    ja misschien dat ik dat toch wel ga doen wat is het beste dan rond 22 weken? maar met twintig weken moet je toch iets zien uitsteken?
     
  9. loepi

    loepi Lid

    8 sep 2007
    6
    0
    0
    mijn moeder is al begonnen met roze dingetjes kopen dat zou een tegevaller zijn voor haar :)
     
  10. Niet meer actief

    Was het op dat moment 2D of 3D?
    Bij de 2D zie je namelijk 3 streepjes, bij de 3D zie je a.h.w. 2 ovale nootjes bij een meisje.

    Laat de meiden inderdaad even meekijken...
     
  11. loepi

    loepi Lid

    8 sep 2007
    6
    0
    0
    nee was 2 d maar tussen de benen en hij.zij had de benen uit elkaar zie ik helemaal niks op de echo foto geen uitsteeksel geen streepjes niets
     
  12. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    snel je fototoestel terug vragen dan kun je een foto plaatsten, dan zullen we met ze alle is even kijken wat het is ;)
     
  13. lindavg

    lindavg Fanatiek lid

    25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Ik had hem gedaan bij 26 weken.
    Op www.babyview.nl kan je foto's en filmpjes zien van diverse weken.

    Hoe ouder je beeb is hoe ja euh beter hij eruit ziet.
    Hij/zij krijgt dan iets meer vet.
    Het ligt er ook aan wanneer ze tijd hebben voor je
    Ik moest iets van 3/4 weken wachten voordat ze een gaatje hadden maar ik kon alleen savonds.
     
  14. lindavg

    lindavg Fanatiek lid

    25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Of je iets moet zien uitsteken geen idee,als het goed is krijgen wij een meid en met de 2d en 2d/3d waren er 3 streepjes te zien wat dus duidt op een meisje.
     
  15. Ramona82

    Ramona82 Fanatiek lid

    9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    in mijn album staat een 2D echo van een jongen bij 17 weken...
    succes ermee ;)
    groetjes van Ramona
     
  16. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik heb in mijn album een echo foto staan van die 20 wkn echo, en ook bij mij zei ze overduidelijk een meid, sterker nog het gebeurde niet zo vaak dat ze met zoveel zekerheid het geslacht kon vertellen...


    dat wat jij zegt dat je dacht "2 balletjes" te zien daarmee zeg je eigenlijk al wat zij uitgesproken heeft, en dat is dat je een meid krijgt....

    een jongen heeft nog geen 2 balletjes, die heeft een grote bal, en daarbij een klein puntje (zijn flippie ;) ) en pas later na de bevalling moet dat gaan indalen waardoor hij 2 kleine balletjes zal gaan krijgen...

    kijk maar in mijn album zie je ook duidelijk 2 garnaaltjes ;)

    ik was eerst ook ff aan het twijfelen hoor of ze het wel goed gezien had, omdat ik niet beter wist dan dat je altijd 3 streepjes ziet bij een meid, maar ze kunnen eerder met zekerheid zeggen dat het een jongen is dan een meid, dus ga er maar van uit wat mij verteld is, zowel door mijn vk, als van de vrouw van babyvieuw waar ik morgenavond onze pretecho heb en dat is het dat het idd een meid wordt anders zou de echoscopiste het niet met zoveel duidelijkheid hebben gezegd....

    en daarbij als je de foto van de kleine meid van me ziet, kan je zien hoe "duidelijk ze ervoor ligt" ;)

    heb afgelopen week ook bij controle de foto nog laten zien aan mijn vk en ook zij zei duidelijk een meid te zien...

    succes
     
  17. Michelle20

    Michelle20 Actief lid

    3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    Ik zag bij de 20 weken 3 dikke oplichtende streepjes waardoor ik zelf al zag dat het een meisje was.
    Met 22 weken ook een 2D en toen zag ik geen streepjes maar 2 ovale schrijfjes.
    32 weken had ik een pretecho en toen zag je in 2D dus ook 2 heel duidelijke ovale schijfjes. Het leek op zon pacman haha.
    En in het 3 en 4D zag je het HEEEEEEEEL duidelijk daar zag je echt duidelijk de overloop van haar billen en haar lipjes en schaamheuvel. Alsof het een "echte" foto is zeg maar


    dat wat jij zegt dat je dacht "2 balletjes" te zien daarmee zeg je eigenlijk al wat zij uitgesproken heeft, en dat is dat je een meid krijgt....

    een jongen heeft nog geen 2 balletjes, die heeft een grote bal, en daarbij een klein puntje (zijn flippie ) en pas later na de bevalling moet dat gaan indalen waardoor hij 2 kleine balletjes zal gaan krijgen...

    Zoals Smoekie al zegt een jongetje heeft alleen nog maar een grote zak idd.. dat zag je op de echos van mijn zoontje ook duidelijk.
    Dat leek op een soort Slak zeg maar... een grote zak met een klein uitsteekseltje haha
     
  18. Samama

    Samama Niet meer actief

    Ow dan heb ik misschien toch gelijk dat we een meid krijgen! We wilden niet weten wat het is, maar we zijn nu samen druk aan het speculeren. Ik zeg een meid, aad zegt een jongen. Hoop dat ik uiteindelijk toch gelijk krijg ( hij heeft meestal met alles gelijk dus zou wel leuk zijn)
     
  19. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ik heb een echo foto van het geslacht in mem album staan. volgens de vrouw die de echo maakte wordt het een meid.
     
  20. Apple

    Apple Nieuw lid

    4 sep 2007
    4
    0
    0
    Dit is dus niet altijd zo!
    Mijn zoon zijn balletjes waren al ingedaald. Meteen na de bevalling gaan ze voelen of de balletjes al ingedaald waren en dat vermelden ze dan. Het kan nl gebeuren dat de balletjes weer terugschieten.
    Hoe het op een echo eruitziet weet ik niet, maar dat van het indalen is dus niet altijd zo!
     

Deel Deze Pagina