locatie was idd erg kut. Klote rai.. HAd met voorgenomen om er nooit meer heen te gaan, maar heb me toch over laten halen. Ondanks dat vond ik het wel een geweldig feest.. Vanavond ga ik niet. Wilde op zich wel heen gaan, maar ik ben zo moe dat ik het toch niet vol ga houden. Misschien dat ik over een paar weken wel weer een leuk feestje mee kan pakken, en de festivals komen er straks weer aan dat is ook altijd leuk, en overdag dus makkelijker vol te houden.
te oud neeee joh onze vrienden zijn allemaal gegaan en die zijn ruim over de 30 hoor.. Mijn man houd er nie zo van wel van de muziek maar niet van de drukte anders had ie gegaan. Ik wou ook wel gaan.. en ik ben bijna 30
Das bij mij toch echt wel verledentijd hoor in de begin jaren was ik altijd wel op zo,n feesten te zien maar sinds ik kinderen heb heb ik toch liever een rustigere voorkeur van vermaak.
Nou meiden ik ben weer bijgekomen van het feest! Was echt super gaaf, jullie hebben wat gemist. Heb de hele nacht staan stampen.! Kus!