Ik ben op visite en ze hebben ijs toe. Het is ijs van de lidl en er zit mascarpone in. Er staat geen a lait cru op, maar vroeg me toch af of je het mag eten als je zwanger bent. Iemand een idee?
Moet kunnen. Niet overal bamg van worden. Mascarpone is gewoon koemelk en het zou duurder zijn om dat met rauwmelkse kaas te maken dan met gepasteuriseerde melk. ongangbaar ook. Dus: vertrouw gewoon op de verpakking en maak je niet zo'n zorgen.
ik dacht dat je geen mascarpone mocht als je zwanger was. Omdat het eigenlijk van rauwmelkse kaas gemaakt wordt. Maar hier kan ik het niet op de verpakking vinden. Pfff ik wordt er wel onzeker van, ben zo bang dat ik iets eet wat niet mag.
je bent de 12 weken al lang voorbij, die eerste weken moet je het meeste oppassen dit kan echt geen kwaad hoor, gewoon geen rauw vlees, opletten dat verse groenten heel zuiver zijn,...die hoofddingen daar moet je naar kijken, niet elk ingrediënt op internet opzoeken want dan mag je niks meer eten ijs kan geen kwaad, eet smakelijk