kan ik zwanger zijn

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door dreedaan, 10 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreedaan

dreedaan Lid

10 mrt 2008
    21
    0
    0
    gelderland
    hoi ik heb een vraag. ik ben drie maand getopt met de pil mijn eerste menstuatie was na 20 dagen de tweede na 26 dagen redelijk normaal dus ik had ook dezelfde symptonen als toen ik nog de pil gebruikte.
    ik ben nu 4 dagen overtijd ik heb vandaag een test gedaan en deze was negatief. ik moet sinds ongeveer 2 weken erg veel plassen en ook heb ik sinds een week vage steken(krampen) in mijn onderbuik maar gen last van mijn normale menstruatie symptonen kan ik dus wel zwanger zijn maar toch te vroeg hebben getest? verder heb k geen kwaaltjes. kunnen jullie me helpen?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Dreedaan,

vaak kan je lichaam wel 6 maanden nodig hebben om weer te wennen aan het niet slikken van de pil. Gevolg is dan een onregelmatige cyclus. Ook kunnen er klachtjes bij komen zoals jij die beschrijft. Dan ben je dus niet zwanger, maar is je lichaam bezig z´n eigen hormoonhuishouding op peil te krijgen. Ik zou dus gewoon nog rustig afwachten, want waarschijnlijk wordt je komende dagen wel ongesteld. Als het over een paar dagen nog niet het geval is, zou het toch wel kunnen dat je zwanger bent en kun je dan nog eens testen.

Goretes Brigitte

Deel Deze Pagina