De vraag lijkt me duidelijk.Welk merk test hebben julle gebruikt en waarom?Er zijn er zoveel op de markt dat ik door de bomen het bos niet meer zie.Is bv.een goedkope net zo betrouwbaar als een dure? Graag jullie ervaringen!
dde cb digitale met zwanger of niet zwanger en wrom dan heb je gelijk duidelijkheid of je zwanger ben of niet
Predictor is degene die het originele patent heeft op de vroege detectie van het zwangerschapshormoon. Officieel zou deze dus het beste zijn bij snel testen (na de NOD). Maar ik hoor heel verschillende geluiden.. Bij mij werkte het ding van de C1000 ook prima
Hoi Ik persoonlijk vind die van Mat Care goed. Je kan hem via het internet bestellen en je hebt hem de volgende dag al in huis. Hij is ook zeker niet duur als ik het goed heb 3 voor 13,00. In de winkel betaal je al 2 voor 15,00. En deze test kan het HGC hormoon 4 tot 6 dagen eerder meten (als het aanwezig is nartuurlijk). http://www.matcare.nl/ Sterkte met de keuze. Gr Tam
ik vind de testen van kruitvat ook erg goed deze zijn ook erg gevoelig ik had 4weken terug een posi test van de kruitvat terwijl de cb digi en de predictor niet zwanger aan gaven nou ik was al over tijd en ik ben toch echt zwanger
De goedkope dipstick testen op deze site hebben bij mij prima gewerkt; http://www.sensitest.nl/ Veel teleurstellingen mee gehad, maar zeker ook heel duidelijk toen het wel raak was!
Ik gebruikte predictor en vond deze gemakkelijk in het gebruik. Tja, wat betrouwbaarheid betreft: je bent zwanger of niet. Geen ervaring met een ander merk.
Ze zijn allemaal even betrouwbaar, mits je pas gaat testen als je overtijd bent. (moeilijk, weet ik )
ook ik gebruikte predictor , vind hem zelf het fijnste.Heb ook verder geen ervaring met andere testen.
Ik heb ClearBlue gebruikt, wel duur maar ik kan hem dan ook (hopelijk) heel lang bewaren: de eerste keer bij 1 dag overtijd een duidelijke + en de 2e keer 4 dagen later nog een dikkere +! Morgen opnieuw testen door moeders voor moeders en ik hoop dat die ook weer dik positief is!
ik vind dat predictor laat duidelijk pos. test! ik heb 2 dagen na mijn nod pos. getest met kruidvat en ook met predictor bij K kwam er direct een 2e streepje (kon geeneens de dop erop doen) P duurde wel 15 min voordat er een heel licht 2e streepje kwam. voordeel van P is wel dat je hem kan bewaren!
Ik heb er echt heel veel gebruikt, hier een opsomming: etos eigenmerk: vond ik zelf niet zo heel duidelijk kruidvat eigenmerk: dit vond ik opzich wel een prettige, gaf snel en duidelijk resultaat Clear Blue normaal: Op zich ook wel een fijne test, alleen beetje prijzig Clear Blue digitaal: Super test...deze geeft gewoon lekker makkelijk in woorden aan of je zwanger bent of niet. Dus je hoeft zelf niet naar je streepje te staren en je af te vragen of een een heel licht streepje nou ook een streepje is. Hoop dat je er iets wijzer van bent geworden. Succes in iedergeval en hopen dat je test snel positief is! Groetjes!
Ik heb er veel verschillende gebruikt (Kruidvat, PRedictor, Clearblue, dipsticks van sensitest en merkloos waar ik de naam niet meer van weet). HEt maakt niet uit welke je gebruikt. Wat ik wel weet is dat ze bij de huisarts ook merkloze hebben waar ze dan een paar druppels urine op doen. Ik had dezelfde. REsultaat was ook bij alle testen die ik probeerde hetzelfde. Ik vind zelf de dipsticks toch erg handig, ze zijn wel neit zo mooi, maar ze blijven wel mooi bewaard (je kunt de stick dus evt. inplakken in je babyboek zelfs).