Harde bobbel

Discussion in 'Zwangerschap' started by , Aug 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hoi,

ik heb precies op dit moment een gigantische bobbel rechtsonder in mijn buik. Het voelt heel vaag. Ik dacht eerst een harde buik maar volgens mij is het de kleine, kan dit kloppen?

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Denk het wel, ik heb ook wel eens dat het op een bepaalde plek keihard aanvoelt... volgens mij is dat dan ook de kleine...

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    heb het ook 2 keer 's nachts gehad. volgens mij wel echt de kleine. voelde het op een gegeven moment ook weer weg gaan namelijk. harde buik voelt denk ik anders.. (heb ik nog nooit gehad dus dat weet ik niet zeker) Heb het laatst ook de vk gevraagd die zei ook dat het de kleine was..

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ik heb dat best vaak, toch wel een keer per dag! Denk ook echt dat het de kleine is. Tis maar een klein gedeelte dat hard wordt en vaak voel ik het ook aankomen, dan komt de kleine echt aanschuiven zeg maar :) Voel het dan ook meestal laag onderin mijn buik. Zal waarschijnlijk een elleboogje, rugje, of knietje zijn. Gaaf he?

5. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

Feb 11, 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    volgensmij is dat idd de kleine. Ik heb het ook regelmatig, en het beweegt zo af en toe, dus lijkt me geen harde buik :D

6. Heart

Heart Fanatiek lid

Jan 28, 2008
    1,572
    0
    0
    Limburg
    Is kleine ja. Bij een harde buik is heel je buik zo hard/gespannen als een voetbal. Als het maar op één plek is moet je eens proberen met je hand te blijven liggen, vaak gaat hij/zij dan weer weg of bewegen. Dat voel je dan heel goed :)

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    ik heb dat elke dag meerdere keren en het gaat zo weer weg dat is dus de kleine heb het al aantal weken
    vooral snachts als ik dan ineens op me rug ga liggewn trekt die langzaam weg dan is de kleine lekker wakker en vervolgens paar uur later lig die lekker ergens anders te slapen.

8. Niet meer actief

Ha, ja ook wij zijn er nu helemaal zeker van dat het de kleine is haha. Ik was even op de bank gaan liggen en mn vriend is (als een prof. verloskundige ;) ) even met zn handen gaan voelen en hij kon echt ons ventje helemaal voelen liggen! En als we tegen zn voeten aan drukten dan begon hij te schoppen, echt geweldig!

Het is zn rug wat ik zo goed als bobbel voel. :)

9. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,125
    0
    0
    Enschede
    kan heel goed de kleine wezen... die van mij wil dat ook wel eens doen en dan druk ik het gewoon weg.. kan wezen dat het een voet of een arm ofzo is... zo kan je namelijk ookal met je kind "spelen"

10. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    hihi lijkt me idd de kleine die ff een beetje ruimte creeert! ;)
    ik heb hier ook vaak last van.. dan voel ik ineens een harde plek ergens, zit er weer een hoofdje of een kont tegenaan te duwen ;)
    xxx

11. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik heb dat heel vaak. Dan ligt ie met zijn hoofd tegen je buikwand.

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hebben jullie ook wel eens dat het niet zo prettig aanvoelt? Pijn is een groot woord hoor, maar voelt soms beetje naar en krijg er een beetje een ongigevoel bij. Niet altijd hoor, soms. Als de kleine dan weer wegschuift dan is dat ook meteen over. Zal het morgen eens aan de vlos vragen.

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

Oct 12, 2007
    8,240
    85
    48
    Female
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik heb dit dus al weken !

Steekt er ineens een hele bult uit, blijkt het gewoon dr bips of dr rug te zijn. Het voelt heel erg apart en het ziet er hilarisch uit.

Maar ik ben dr aan gewend, het is echt een gewoonte van de kleine

Share This Page