Harde bol rechtsbovenin buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gerbera, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Zou dat het hoofdje van een baby kunnen zijn?

Ik heb het sinds vandaag. Het is echt een soort bal die daar zit. Van binnen en buiten voelt het hard, het is best groot lijkt het. Het zit echt dwars en drukt als ik zit. Ik moet kaarsrecht zitten om er zo min mogelijk last van te hebben. Beetje zo''n gevoel wat je ook hebt als er een dropje of iets in je keel blijft vast zitten, maar dan dus in de buik :)

2. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Haha heb het nu ook, lekker tegen mn ribben aan. Moet rechtop zitten anders voelt het heel vervelend. Het is inderdaad een hoofd of kontje, denk hoofd. Gister in bad zag ik de bol echt uitsteken.:)

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ja, kop of kont idd. Ik beschrijf het ook alsof er iets in je keel blijft steken, zo'n raar gevoel.

4. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Haha herkenbaar dus! Een kont zou ook nog wel kunnen dus. Bizar als je het echt gaat zien uitsteken!

5. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Is vast het kontje:D
    Vind het ook zo bijzonder allemaal, geniet er echt van!

6. misa

misa Niet meer actief

Ja hier ook! Een dwarsliggertje, het hoofd zit volgens mij al vast op dat punt in mijn buik, het voelt namelijk als een beurse/blauwe plek..! hihi!

7. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Bij mijn meissie kon ik het helaas iet goed voelen, wat het was omdat mijn placenta aan de voorkant lag. Maar bijnmijn zoontje voelde ik duidelijk de billen. Ik wist precies hoe die lag.

Xxx joyce

8. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ja hier ook en meneer ligt in stuit hihi

Deel Deze Pagina