lieve meiden, ik ben nu 4 weken zwanger. merk dat ik best onzeker ben! aan de ene kant heb ik een goed gevoel. heb gevoelige tepels, ben moe (nog niet misselijk)... en die vervelende krampjes die me dus ongerust maken. het rommelt daar maar van onderen. borreltje hier, krampje daar, ... het schijnt normaal te zijn,maar ik word er een beetje bang van hihi
Erg herkenbaar! Ik was de eerste 12 weken super onzeker. Ook bang om elk krampje. Maar nu hebben we een gezond zoontje.
Ik was ook super onzeker met alles wat ik voelde. Vooral met die krampjes. Nu begint het gelukkig wat minder te worden omdat ik eindelijk voorbij die 12 weken ben!
Zoals de rest ook al schrijft erg herkenbaar. Ik was de eerste weken ook erg onzeker. Ging pas een beetje over na de eerste echo.
hey heb hetzelfde ben ook een btje onzeker, en voel soms van alles in mijn buik. maar het hoort er allemaal bij, dat is een geruststelling liefs
Ik ben nog steeds onzeker en zenuwachtig. Pas elke keer na de verloskundige ben ik weer zeker van mijn zaak! Dat hoort er gewoon bij denk ik! Misschien gaat het over vanaf het moment dat ik het kindje zal gaan voelen bewegen elke dag!
heel herkenbaar hoor! Bij ons duurde het even voor we zwanger waren, en toen het eenmaal zo ver was kon ik niet geloven dat het echt zou lukken. Nu ben ik vandaag uitgerekend, en nog steeds denk ik: mijn lijf kan het vast niet.... Die krampjes horen er bij, ik had het ook, had de week voor de test 's ochtends en 's avonds het gevoel ongesteld te worden. Heb t/m de 12 -13 weken geregeld zeurderig gevoel gehad in mijn onderbuik. En ja, dan was ik doodsbang! Ging soms met lood in mijn schoenen naar de wc! Dina, ik wens je succes met je zwangerschap, het liefst zou je denk ik willen slapen met met 12 weken wakker worden, dan zijn die spannende weken voorbij! Succes meid!
Ik herken het gevoel...ik heb steeds het gevoel dat het ong.krampjes zijn en als ik dan op de wc ben is er niets..ik begrijp dat het je onzeker maakt. Maar zoals ik lees is dit voor velen zo(geweest). Dat moet ook weer een geruststellende gedachte zijn.. Liefs Lobbi
Wat lief jullie reacties. ja het is ook wel weer een goed teken. zou inderdaad wel wakker willen worden en dat ik dan ineens 12 weken ben. opzich heb ik allemaal goede symtomen. zere tepels, rare buik en vooral rare darmen. hihi sas wauw! heel veel succes met je bevalling. wat super spannend zeg. laat je het ons weten hoe het is gegaan? liefs Dina
Heb zelf ook constant een "ongesteldheid' gevoel waar ik me best druk om maakte dus het is erg geruststellend om dit allemaal te lezen! veel liefs!
hallo, ik ben zelf ook heel onzeker over alles wat ik voel. Ben 2 maanden geleden geopereerd aan een bbz, en ze hebben toen een eileider verwijderd. op zich ben ik wel heel blij dat ik weer heel snel zwanger ben geworden, maar ben zo bang dat het weer verkeerd gaat he, dus mijn enthousiasme is eigenlijk ver te zoeken op dit moment, alsof ik mij wil beschermen voor nieuwe tegenslagen. Heb vorige week een paar nachten echt krom gelegen van de pijn. zijn net ongi pijnen, maar dan echt wel 10x erger. gelukkig waren die na 10 minuten weer voorbij, maar het zijn toch wel helse minuten. maar... so far nog geen bloedverlies, dus daar ben ik blij om. Woensdag as. mag ik gelukkig naar het ziekenhuis om een echo te laten nemen om de positie van de vrucht te bepalen. Stiekem hoop ik al dat ik het hartje kan zien knipperen, maar ik ga er niet vanuit. Het is idd zo dat ik ook wou dat ik na 12 weken wakker werd om deze eerste periode al achter de rug te hebben, en omdat vaak na 12 weken de buik al begint te groeien he, dan kan mannetje ook beetje meer mee genieten. Zo, dat was een lang verhaal, haha
hey meid hier hetzelfde, heb constant ongie krampen waar k vreselijk onzeker van wordt, ze zeggen het hoort erbij maar ja het is nog heel pril, en schrik k van elk pijntje in me buik. gr kreeft
ja erg he die krampjes... maar goed het gaat bij meer mensen goed dan fout. en ik denk dat je het ook aanvoelt als het niet goed zit. de vorige keer voelde het niet goed bij me. ik had nog geen test gedaan, maar zei meteen: ik ben zwanger maar het gaat mis. en dat ging het. nu durf ik het niet hardop te zeggen, maar ik zei daarna: ik raak denk snel zwanger en dan gaat het goed. .. maar ja...naar die 12 weken toeleven is echt zenuwslopend. hou liever een korte winterslaap hihi
Hier ook iemand die liever in n berenhol wegkruipt en dus n flinke winterslaap gaat houden van zo'n 6 weken Maar omdat nu eennmaal niet gaat lukken, probeer ik er ook zoveel mogelijk van te genieten..! Het hoort er allemaal bij meid
hi kita, hihi nog 7 weken en 1 dag. het stomme is dat ik helemaal geen slecht gevoel heb ofzo. de vorige keer voelde ik meteen dat het niet goed zat. nu zeg ik eigenlijk van: ja dit gaat wel lukken maar het is wel heel erg spannend hoor pff
Nou n goed gevoel is het halve werk! Dit heb ik me de afgelopen weken ook laten wijsmaken En ik vertrouw hier dus ook op, op mijn gevoel, moet jij ook gewoon doen! Ik had de vorige keer ook ineens het gevoel dat het niet goed zat, en dit was dus ook het geval. DIe intuitie/moederinstinct zal dus wel goed zitten bij ons
hihi ik hoop het echt. ben zo gelukkig. voel me ook gewoon mama en ben er helemaal klaar voor. zou gewoon het beste zijn als die kleine komt zo moet het zijn hihi voor ons allebei. winterslaapje zou leuk zijn van een paar weken. maar goed.. morgen alweer 5 weken. wist het met 3 weken al dus opzich...schiet het een heel klein mini beetje op
Zo is het! En iedere dag is er 1 hoor, die moeten we koesteren, en ervan genieten! Ik begin nu ook al echt vooruit te denken, zoals als de kleine er dalijk is etc echt leuk, kan er ook heerlijk van genieten! Maar het is ook logisch dat de schrik erin zit, vooral als het al n X mis is gegaan, dat wil je gewoonweg nooit meer meemaken WIJ horen gewoon bij die 9 vd 10 zw.schappen die wel goed gaan, we hebben dus 90% kans, ik doe het ervoor, wat jij
hihi ja ik ook! we hebben samen al onwijze voorpret hoor. kan het niet laten om dingen te kopen. vind het echt heerlijk. zoals nu voel ik mijn onderbuik rommelen, maar denk dat het mn darmen zijn. mn stoelgang is drama de afgelopen week. het het zit allemaal dicht bij elkaar he hihi is dit ook jouw eerste? wanneer moet je naar de vk? ik 4 feb. dan ben ik bijna 10 weken.
Ik ben ook erg onzeker. Ik hoor overal verhalen dat iedereen zich zo anders voelt, ik voel me eigenlijk gewoon als normaal....ik hoop dat de tijd vliegt en de drie maanden zo voorbij zijn, dan voel ik me misschien iets zekerder.. Maar ja, dit is de eerste en ik heb dus geen idee wat ik wel of niet zou moeten voelen