Me baby is vanaf 6.00 s'ochtends druk bezig met bewegen. Hij wil niet eens 5 min stil liggen...Schopt de hele tijd naar beneden. Draaien en wie weet nog meer wat. Geen lekker gevoel moet ik zeggen..Hebben jullie dit ook af en toe...Ik kon sinds vanmorgen geen ogen dicht doen...Pff wat ben ik moe zeg! Ik mag eigenlijk niet klagen want het is een teken dat het goed gaat toch? Heb contact opgenomen met de VK en die zegt dat ik waarschijnlijk iets heb gegeten, waardoor mijn baby vandaag zo druk is... Ik zou niet weten wat...
Die van ons heeft zo haar vaste momenten, maar is af en toe tussendoor ook behoorlijk druk. En waarom is voor mij niet te achterhalen. Maakt ook niet uit denk ik dan. En inderdaad: op zich is het fijn dat je kindje druk is. Dan weet je dat alles goed gaat. Maar ook ik ben dat beweeg wel eens helemaal zat. Vooral als ik moe ben en even lekker wil zitten en madam schopt in mijn ribben en longen en port in mijn lies. Dan vind ik het echt niet leuk!
Hier ook een druk babytje, de gyn zegt dat dat heel goed is, een baby die veel beweegt voelt zich goed in de buik.
onze kleine draait en schopt ook de hele dag. 's ochtends, 's middags, 's avonds en als ik ga slapen ook nog een half uur ofzo. en ik ben al over de 35 weken heen. dus ik kan je vertellen dat voelt echt niet prettig overal tegen aan. pfffff maar ja nog maar weekjes, dus nog ff doorbijten liefs mij
Hier ook een met een druktemaker in d'r buik! Onze fliep is zo ontzettend druk word soms gewoon beroerd van al dat getrappel.. maar moet eerlijk zeggen liever de hele dag druk dan helemaal niks voelen haha.
Hier ook nog een drukke baby hoor! En ik moet zeggen dat ik het wel heerlijk vind. Soms is het ook wel vervelend, vooral s'nachts, als je naar de wc en weer bed in kruipt, wordt de kleine meestal wakker. Want dan gaat ie lekker draaien en schoppen. En ja dan kan ik ook niet meer slapen, maar dan probeer ik s'middags even een uurtje op de bank te liggen. En net als wat er gezegd wordt, liever een drukke baby dan helemaal niks voelen. Zolang ik de kleine voel weet ik dat het goed is....
Mijn zoontje was ook druk, vooral in de avond als ik ging slapen! Werd meneer wakker. Hij is nu nog druk af en toe...
Mijn dochter was echt heel rustig in de buik. Ik moest soms om 11.00 even gaan zitten want dan had ik haar nog niet gevoeld die dag. Effe checken of er nog leven was.... En ze is nog echt heel rustig, dus ik denk dat zich dat in de buik al uit. Ze is nu 10maanden
Hier ook zo'n drukke baby. Krijg er soms zere ribben van! Ik hoef me snachts maar om te draaien of hij gaat weer bewegen, met als gevolg dat ik weer klaar wakker ben! Smorgens is het wel leuk, zodra de wekker gaat en hij mij of mijn man hoort praten laat hij ook ff weten dat ik wakker is. Maar soms is het echt irritant! Maar toch ook wel weer een fijn gevoel, hij geeft mij nie de ruimte om me zorgen te gaan maken, want hij beweegt genoeg!
ik snap best dat het soms vervelend is als je kindje zo druk is maar mijn placenta ligt aan de voorkant en ik voel de kleine af en toe. ik moet zeggen dat is minder vermoeiend maar ook minder leuk.
@patricia.. Geen zorgen hoor, mijn placenta ligt ook vooraan nu, maar die buik golft helemaal heen en weer.. Wordt steeds erger! (en pijnlijker haha) Dus nog eventjes geduld.. Bij 22 weken begon ik het te zien bewegen (wel 2e kindje)
Hmm soms zou ik willen dat die van ons lekker druk was. Nee die van ons is vrij rustig. Meestal savonds op bed even en sochtends., Overdag zo nu en dan een schopje of dat ik de kleine voel bewegen., Mijn vriend heeft de kleine nog niet eens kunnen voelen. Gister had ik mijn hand op mijn buik en toen begon de baby zo nu en dan te bewegen. Maar elke keer als mijn vriend zijn hand op mijn buik legde was het weer heel rustig. Maar het kan allemaal nog komen... Ik geniet er echt van als ik de kleine voel. Dan moet ik meestal ook wel lachen.
Die van mij is elke dag heel erg druk, vooral wanneer ik dat niet ben. Vind het niet zo heel erg, alleen zijn hoofdje ligt in mijn bekken dus moet heel vaak naar de wc.
@xaar: prachtig om te zien zeg! Dat heb ik nog niet gehad. Ja gister avond zag ik 2 keer heel even de buik bewegen door een schop denk ik. Maar dit is echt fantasctisch om te zien!
Meid ik heb ook placenta aan de voorkant, maar me mannetje is nu niet meer stil te krijgen. Maar zo als ik al zei..Beter een drukke baby dan niks voelen....
Wow, echt leuk, Xaar, en wat duidelijk! Ik krijg gewoon weer zin in zo'n zwangere buik! Onze Jesse was in m'n buik vrij rustig, en is dat nog steeds.
nou bij mij ligt de placenta voor dus zou je zeggen wat minder gevoel maar niks is minder waar vanaf 20 weken dus echt duidelijk aanwezig sochtends, smiddags en savonds nou heb ik er geen last van bij slapen val er juist van in slaap want het stelt me gerust ik lig langer wakker als ie dus slaapt en niks doet dus dan lig ik maar weer mijn buik te wiegen om hem/haar wakker te maken en ja als ik dan schopjes voel dan kan ik mijn ogen dicht doen hahaha maar ja als het schoppen harder word weet ik niet of ik het nog fijn vind nu al afentoe naar gevoel als ie op mijn blaas aan het dansen is wow en dan maar weer naar de wc maar dan komt er niks want eigenlijk moet je helemaal niet nichtje van me zei dat ze het in alle 3 haar zwangerschappen geen prettig gevoel vond maar ik vind het heerlijk zou het liefst de hele dag gaan liggen voelen afentoe komt kop of kont voorbij als harde bult aan de voorkant van mijn buik fantasties ................
Hoi hoi, Onze kleine yummie is ook heeeeeeel druk, word er af en toe ook een beetje gek van...maar voor een week of 2 terug was dit even niet zo...en dan voel je je ook weer niet prettig... Mijn vriend voelde die kleine laatst en zei; 'jeetje lijkt wel een flipperkast', nou hij had t niet beter kunnen verwoorden... Net nog even dat filmpje bekeken, wouw! super om te zien toch... ga ik denk ik ook s proberen.. is voor later natuurlijk wel heel leuk om terug te zien...