Stedentrip met 11 weken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nicky1973, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Ik heb een weekendje weg gepland met mijn vriendin om te gaan shoppen. Misschien een stomme vraag, maar ik ben dan 11 weken, stel dat het misgaat en ik zit niet in Nederland? Moet ik me zorgen maken?

2. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik zou gewoon gaan hoor.
    Ben toen ik een week of 8 was naar Parijs geweest, en in oktober met dikke buik naar Brussel en Antwerpen. Heb er eerlijk gezegd niet eens aan gedacht..
    Als je in Europa bent kan je toch altijd wel bij een dokter terecht als het nodig is..
    En om nou de hele zwangerschap thuis te blijven..

3. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    ik zou ook gewoon gaan!
    anders zit je straks 9 maanden thuis?
    ik ben met de eerste zwangerschap met 10 weken naar turkije geweest en met de tweede ben ik een paar keer weg geweest naar het buitenland.
    ik zou zeggen veel plezier ;)

4. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    gewoon gaan meis ;)

5. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Bedankt voor jullie reacties. Bij andere zwangerschappen heb ik er ook geen moeite meegehad, maar dan ging mijn man mee en dan voelde ik mij toch heel veilig. Ik heb ook nooit een miskraam gehad, maar in mei wel bevallen van een meisje die niet meer leefde, dus mijn angst zit er hier goed in. Ik moet ook gewoon genieten, want een zomervakantie zit er voor ons dit jaar ook niet echt in.

6. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Gewoon gaan.... ik ben met 7 weken en 8 weken nog 2x op kamp geweest met mijn leerlingen. Survivallen en nog een andere drukke week. Ik heb alles gedaan van klimmen abseilen mountainbiken etc....
    Gewoon lekker weg gaan. Anders kun je straks niets meer....

Deel Deze Pagina