wel of niet

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by henriet, Aug 21, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. henriet

henriet Actief lid

Jul 22, 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    22juli ben ik ons kindje verloren daarna nog een week gevloeid en daarna weer flink wezen klussen.als ik van een normale cyclus uit zou gaan zou ik afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden maar omdat ik een miskraam heb gehad is dat waarschijnlijk in de war.nu was de test zaterdag ook negatief,maakt mijn lichaam dankzij de miskraam dan ook pas later hcg-hormonen aan?en zoja vanaf wanneer zou de test dan wel positief kunnen zijn als ik zwanger ben?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Henriet,

sorry dat het even duurde voor je antwoord kreeg.
    De eerste cyclus is na een miskraam vaak (veel) langer, soms wel 6 of 7 weken. De eisprong is dan dus ook veel later. Je kunt wel meteen weer zwanger zijn. Heb geduld en als je over twee weken nog niet ongesteld bent, dan zou ik nog eens testen.

Mirjam

3. henriet

henriet Actief lid

Jul 22, 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    ik ben nu afgelopen donderdag ongesteld geworden dus die zekerheid heb ik nu,maar kan ik nu wel uitgaan van de normale eisprong of kan die nu ook anders zijn?ik had hiervoor altijd op tijd mijn cyclus kon de klok erop gelijk zetten.
    en nu ben ik wel ongesteld maar het lijkt heftiger dan voorheen kan dat kloppen?

alvast bedankt

groetjes

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Henriet,

dat je ongesteldheid heftiger is, dat is normaal na een miskraam. Waarschijnlijk wordt de komende cyclus of de cyclus daarna weer normaal zoals je gewend was. Het blijft dus nog even onzeker wanneer je je eisprong hebt.

Mirjam

Share This Page