Harde buik bij omdraaien in bed

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lelie4, 16 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie4

Lelie4 Actief lid

10 feb 2008
    182
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik wordt s'nachts regelmatig wakker omdat ik als ik me in mijn slaap omdraai gelijk een harde buik krijg! Ook als ik wakker schrik van de wekker of van de hond die blaft staat mijn hele buik gelijk strak :( ! Het doet geen zeer maar is wel een vervelend gevoel en maakt het slapen er niet makkelijker op :(
    Overdag heb ik eigenlijk geen last van harde buiken. Is dit herkenbaar?

Kus

2. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Ik heb niet zo zeer harde buiken bij het omdraaien in bed, maar wel direct als ik opsta, dan heb ik eerst een harde buik. En inderdaad als ik schrik of een onverwachte beweging maak heb ik ook meteen een harde buik. dus dat klinkt inderdaad wel bekend.
    Zolang ze geen pijn doen en niet meer dan 10/15 keer per dag voorkomen kan het geen kwaad zegt mijn vk.
    groetjes bambie

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik heb ze de laatste tijd meestal zodra ik wakker ben. Dan staat mijn buik ook helemaal omhoog en is ie ontzettend hard (naja, de baarmoeder dus). En ik heb het als ik me opwind over iets.

4. Rooos

Rooos Actief lid

20 mrt 2008
    149
    0
    0
    Vries
    Ik heb het inderdaad ook 's ochtends bij het opstaan. Meestal moet ik dan ook nodig naar het toilet, tot nu toe dacht ik altijd dat dat de oorzaak was... :(

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik heb ze overdag als ik schrik of als ik weer eens prongeluk ergens tegen aan sta met mn buik (heb nog steeds niet door dat ik niet meer zo dicht op dingen kan staan :p)
    Maar heb ze spontaan als ik savonds gewoon op n luie stoel hang en tv kijk of lees. En dat valt me erg op, dat ik ze vooral savonds heb.
    Ik heb ze ook n paar keer gehad tijdens t omdraaien idd...of als ik vreselijk naar de wc moest en op wilde staan...misschien iets te snel. Poef harde buik! Ja en kom dan dat bed maar eens uit :)
    Lukt dus echt niet heh...omdraaien met hardebuik trouwens ook niet :p

6. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    ik krijg een vreselijk harde buik bij het schoonmaken... echt een fantastische reden om het rustig aan te doen bij het schoonmaken en sommige klusjes ff links te laten liggen haha :)

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja zo heb ik dat ook sochtends en snachts als ik dus wakker word.
    mja ag denk dat dat idd wat anders is dan harde buik.

8. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    hoi dames,

erg herkenbaar heb er ook last van!
    idd ook bij overwachte harde geluiden en snel een beweging maken en in de nacht als ik wakker wordt om te plassen heb ik ook een harde buik en vaak naar toilet gebruik ook nog ffies!

liefs Bizzy

9. Lelie4

Lelie4 Actief lid

10 feb 2008
    182
    0
    0
    Gelukkig ben ik niet de enige al is het natuurlijk voor iedereen net zo vervelend! Ik vind het echt een rot gevoel en meestal moet ik inderdaad ook wel plassen (zo'n 5 keer per nacht pff)! Ach we nemen het maar voor lief en ben al lang blij dat het verder geen kwaad kan :)

Lekker slapen is er geloof ik voorlopig niet meer bij helaas!

Deel Deze Pagina