Hoe kunnen de symptomen met de dag verschillen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by pink150, Dec 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pink150

pink150 Actief lid

Oct 21, 2008
    203
    0
    0
    Zoals jullie kunnen zien ben ik op het moment 7 weken zwanger, en heb met 6w2d dagen een echo gehad en het hartje klopte al mooi :D.. nu was ik een beetje ongerust omdat vandaag mijn borsten iets minder gespannen lijken als andere dagen, voor de rest heb ik totaal nog geen andere symptomen zoals misselijk of dergelijke....;) waar ik denk ik tot nu toe blij mee mag wezen!
    Maar hebben jullie ook weleens de ene dag meer last als de andere? of moet ik me zorgen gaan maken?...
    Meiden alvast bedankt!
    Liefs pink...

2. pink150

pink150 Actief lid

Oct 21, 2008
    203
    0
    0
    is dit een stomme vraag meiden?.... :oops:

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

bij mij verschilt het nog steeds per dag hoe ik me voel, soms wordt er niet gelijk geantwoord, je hebt je topic pas 20 minuten geleden gepost. en nee dit is geen domme vraag.

4. pink150

pink150 Actief lid

Oct 21, 2008
    203
    0
    0
    dankje mymiracle....ik ben gewoon een beetje onzeker,...

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

graag gedaan meid ;) onzeker zijn we bijna allemaal hoor.

6. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

Dec 13, 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    In het begin had ik vooral last van mijn rug, de laatste tijd heb ik alleen last van moeheid.. Meer eigenlijk niet zo :)

7. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

hoi pink!

dat je onzeker bent is heel logisch...je moest eens weten hoe onzeker ik geweest ben die eerste weken ;).....dat je soms dagen minder last heb dan andere is heel normaal (gelukkig) ik heb er zelfs een week tussen gehad dat ik helemaal geen enkel klachtje had...nou je kon me bijna opvegen van onzekerheid hahaha....maar alle klachtjes kwamen daarna in alle hevigheid weer terug hoor....dus ongerust hoef je je niet te maken...al is dat makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk...
    de onzekerheid zul je de hele zwangerschap door wel hebben hoor. (helaas)..de ene dag wat meer dan de andere....maar we gaan er gewoon van uit dat het allemaal goed zit en is....en dat zal het bij jou ook gewoon wezen :)
    probeer van je zwangerschap te genieten en als je onzeker ben...hub gewoon neerpennen op het forum ( miss bij de augustus of september mama's club?) daar zitten een hoop meiden die ongeveer net zo ver zijn als jij en daar kun je een hoop steun aan hebben als je je weer onzeker voelt....dat was bij mij juni club ook erg fijn als ik weer eens onzeker was trokken de meiden me er weer doorheen en andersom netzo ;)

Veel plezier en suc6 met de zwangerschap meis!

8. pink150

pink150 Actief lid

Oct 21, 2008
    203
    0
    0
    Wouw debsje1977 wat een lief een mooi antwoord..je steld me echt een beetje gerust...!...ik ben altijd een type die alles zelf regelt en met mijn zwangerschap kan ik juist niets doen en de natuur zijn gang laten gaan.,,..pfoooeee afentoe een beetje lastig..
    misschien een stomme vraag maar waar kan ik de augustus mama's vinden?...
    liefs pink!

9. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

stomme vragen bestaan niet hoor ;)
    maar in iedergeval graag gedaan :D

de augustus 2009 meiden vind je hier

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=121651

deze meiden zijn in dezelfde periode uitgerekend als jij ( lees miss wel dezelfde dag)
    je kunt ze vinden door naar de begin pagina te gaan ( home) en dan naar beneden te scrollen naar de bevallingslijst forum...daar staan alle maanden clubs en vind je de augustusmama's dus tussen...hopelijk vind je er een leuke aansluiting en kun je daar lekker kleppen over alles om en rond de zwangerschap met andere mede augustusmama's in spe ;)

10. sanneke1982

sanneke1982 Actief lid

Nov 6, 2008
    217
    0
    16
    Volkomen normaal dat je af en toe onzeker bent. Het is denk ik wel goed om met beide benen op de grond te staan maar je mag die onzekerheid ook ni laten overheersen.. Dus probeer ook wat te genieten.
    Ik was en ben ook nog steeds onzeker. Tis dan ook zo een wonder en zo "irreeel" dat er leven in je buik zit hé :)

Maar, ik geloof er wel ergens in dat alles goed komt :)

Iemand vertelde me overtlaatst dat die onzekerheid / ongerustheid vooral die we nu hebben voor de rest van ons leven zal heersen.. Want ook als het kindje er zal zijn, dat je constant bang bent dat er iets mee gebeurd.. het leven van "ouders" te worden zeker? :)

Dikke zoen
    xxxx

11. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Hier nog steeds wisselende symptomen hoor....
    maarja boosdoeners zijn ook de hormoontjes... en die verschillende hormoonspiegels... schommelen natuurlijk ook elke dag...... :)

"grappige" is trouwens dat ik laatst paar weken weer alle bekende beginklachtjes krijg..... waarvan ik sommige in het begin niet eens gehad heb....
    weer misselijk, overgeven, pijnlijke borsten.... en mn nieuwste sinds 3 dagen spontane bloedneuzen.....!

12. Ellen30

Ellen30 Actief lid

Nov 7, 2008
    160
    0
    0
    Lieve Pink,

Wat ben ik blij je bericht te lezen. Ik ben nu bijna 5,5 week zwanger en ik herken je verhaal. Vorige week was ik een paar dagen misselijk en voelde ik kleine steekjes. Mijn borsten waren erg gespannen. Nu ben ik niet meer misselijk, mijn borsten zijn nog steeds wel gespannen maar minder. Ik heb soms het idee dat ik mezelf voor de gek hou, maar er schijnt toch echt leven in mijn buik te zitten. Iedereen zegt dat ik moet genieten maar kan ik nog niet echt. Ik ben wel erg moe in de avond.

Waarschijnlijk kunnen we zelf nog niet helemaal geloven dat we zwanger zijn. Ik probeer ook voor te houden dat alles goed komt.

Groetjes, Ellen

Share This Page