Nog steeds elkedag misselijk ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jaimy en remco, 20 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Hallo meiden wie kan mij vertellen als dit nog kan of normaal is. ik ben vandaag 18 weken en 1 dag zwanger. ik heb me de eerste 3 maanden redelijk gevoeld en daarna ben ik vanaf toen elkedaG 24 uur p.d. misselijk heel af en toe kokhalse en niet me eten en uit spugen maar meer gal (slijm) Kan dat nu nog zijn misselijk heid met 18 weken 1 dag. help mi

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ja kan, ik doe het ook nog (kotsen) en ben 22 weken...

3. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hoi,

Een vriendin van mij is nu voor de derde keer zwanger, en voor de derde keer de hele zwangerschap misselijk en spugen, dus ja....het kan.

Veel succes!

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi,

ik ben ook nog steeds misselijk. Dta tweede trimester moest zo fantastisch zijn, nou vergeet het: ik word elke dag moe-er...
    Ik heb van de week wel even op ijzer laten prikken en dat was weer aan de lage kant. Daar kan je misselijkheid dus vandaan komen! Ik begin nu dus weer aan een kuurtje om m'n ijzer op te peppen: kijken of dat helpt tegen de misselijkheid ook. In ieder geval zal ik er minder moe van worden, ;)

Mocht er trouwens bij gewoon ijzer prikken niets uitkomen, kun je altijd eens vragen of er op je serumijzer geprikt mag worden... daar word je namelijk ook erg moe en misselijk van :(
    Wie weet helpt dat wat... en zo niet, net als ik hier: ooit komt er een dag dat het over is, ;) Als die kleine er is, kan wat mij betreft het echte genieten eens gaan beginnen!

5. kuzzkim

kuzzkim Actief lid

3 okt 2007
    167
    0
    0
    intercedent
    deventer
    Ik ben nu 26 weken zwanger en ik heb vanmorgen nog gespuugd, dus ja het is gewoon normaal haha

Mijn buurmeisje is vanaf dag 1 tot de laatste dag misselijk geweest en hele zwangerschap heeft ze lopen spugen.

6. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ook ik ben nog steeds misselijk, maar bij mij komt het ook doormijn lage bloeddruk (120/40)...

Pfff word er gek van

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bij mij is het gelukkig met 16 weken opgehouden.
    Als je er heel erg last van heb kan je via je huisarts emesafene (zet)pillen krijgen. Die helpen erg goed,maar ik kreeg helaas last van bijwerkingen,dus ben toen toch maar voor de misselijkheid gegaan.

Zorg iig dat je genoeg blijft drinken.

Deel Deze Pagina