Hallo, Ik ben erg onzker over of ik nu zwanger ben. Ik ben nu een week over tijd. Ik heb afgelopen woesdag een test gekocht in spanje(was daar opvakantie) In die test moesten twee streepjes te voor schijn komen als je zwanger bent. Bij mij was het tweede streepje wat vaag. Vanochtend weer een test gedaan van clearblue.Bij een kruisje ben je dan zwanger. Het streepje in het eindvesnter was heel duidelijk. Het horizontale streepje van het kruisje was duidelijk te zien (wel iets lichter dan het streepje van het eindvenster) en het verticale streepje was heel erg vaag. Ik ben hier nu erg onzeker over. Heb nu ook steeds erg pijn in mijn buik. Afgelopen week ook een paar keer gehad bij inspanning. Wie kan mij hier meer over vertellen. Ben nu erg onzeker. gr. Larissa
hoi Larissa, in principe is een positieve test, ook al is ie vaag, een teken dat je zwanger bent. Buikpijn hoort bij een vroege zwangerschap. Als je de test te vaag vond, dan zou ik nog eens testen over 1 of 2 dagen met een test van een ander merk. Mirjam
Helaas ben ik gistermiddag ongesteld geworden. Naar mijn idee ben ik wel zwanger geweest maar is er iets niet goed geweest. Ik baal behoorlijk. Had behoorlijke buikpijn en wist dat het niet goed zat. Ben ook anders ongesteld. (komt ook donkere rommel vrij) Moet ik nu ook nog naar een dokter of zal het zo uit zich zelf weg gaan. gr. Larissa
hoi Larissa, wat naar voor je. Je bent inderdaad wel zwanger geweest denk ik. Je kunt de ongesteldheid gewoon afwachten. Misschien is het wat heftiger dan je gewend bent, met wat meer stolsels. Je hoeft niet naar een huisarts. Sterkte! Mirjam