Harde buik en steek in baarmoedermond

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bulakgirl, 3 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Wie kan mij helpen? ;)

Ik lag gisteren bij te komen van een vermoeiende werkdag op de bank, toen ik ineens steken in m'n vagina voelde, leek op steken in de baarmoedermond. Weet iemand wat dit is? zou ik het in de gaten moeten blijven houden of het vaker gebeurd en wanneer?

en 2 :p
    Ik lees vaak dingen over harde buiken, je moet het in de gaten houden, rustiger aan doen als je te vaak last hebt etc. Harde buiken mogen geen zeer doen. Maar wie kan mij uitleggen wat er precies gebeurd als je dus een vetlaag op je buik hebt? "je buik wordt zo hard dat je er niet meer in kunt prikken" gebeurd dit ook als er dus een vetlaag overheen zit?
    Voelt het ook een beetje als menstruatiekrampen? Kan het voelen als "spierpijn" om je buik?

Ik heb het gevoel dat ik de afgelopen 2 dagen echt teveel gedaan heb op mn werk en mn buik voelt een beetje "gespannen" is dat dan een harde buik? Ik vind het internet er niet echt heel duidelijk in! :(

2. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

ik voel een harde buik echt aan de bovenkant, aan de rechterkant ongeveer 7 cm onder mijn ribben.
    voel dan dat het vervelend voelt in mijn buik en als ik dan voel dan kan ik voelen met mijn hand dat mijn buik erg gespannen is.

ik heb die steken ook soms oa is het groeien van de baarmoeder en zal denk ik ook iets te maken hebben met iets te veel gedaan.

3. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    M'n buik is bij een harde buik echt zo hard en zwaar als een bowlingbal. Je voelt je huid gewoon trekken van de spanning die erop staat. Bij mij tenminste...

4. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    mijn buik wordt ook echt een bowlingbal en dat ontneemt me soms de adem zelfs,alsof er even geen bloed naar mijn hoofd kan.ik heb ze al sinds 22 weken en lig dus al erg lang plat in de zetel.die steken in de vagina heb ik ook,geen idee hoe ze komen maar ik heb morgen contact met de gynaecoloog en vraag het hem en dan laat ik het jou ook weten.kan ook indalen zijn las ik maar je mag niet alles wat je leest voor waar nemen.ik kan je wel aanraden om op tijd(indien mogelijk)je rust te nemen zodat je niet maanden moet liggen en rusten zoals ik want dat valt niet mee :( ik heb me geforceerd en draag er al een hele tijd de gevolgen van

5. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Bedankt voor jullie antwoorden :)

Deel Deze Pagina