Hallo dames, dit is het kaartje dat wij naar onze smaak willen gaan maken. Sprookjes Geboortekaartje GB 123 Enchanted forest (Spring B) | Dieren | Sprookjes geboortekaartjes met foto Onze eerste dochter komt op de voorpagina met een foto. Nu zit ik te dubben over welke kleertjes ik haar aan moet doen. Mijn man zegt het kerstjurkje... dat is deze Name it - baby jurk - wehkamp.nl We hadden er een wit shirt en maillotje onder. Maar is wit niet gewoon veel mooier? En hebben jullie ideeën voor wat voor jurkje het dan zou moeten zijn? groetjes
Ik denk inderdaad dat een wit jurkje mooier en duidelijker is op de betreffende kaart. Het 'kerstjurkje' is donker van kleur en de achtergrond van de kaart is ook redelijk donker. Kan me voorstellen dat je eerste dochter dan niet zo duidelijk zichtbaar is op de kaart. Kun je evt ook een proefdruk bestellen met je eigen foto? Dan kun je natuurlijk beter beoordelen wat echt het mooiste is. Succes!
Dacht ik al..... ben even op marktplaats aan het zoeken gegaan. Daar staan enkele op als je zoekt op jurk wit maten 74 en 80. Enkele die jullie aanraden?
Ik zou ook gaan voor wit, maar vind het jurkje van name iT wel erg leuk.... Is die er niet in het wit?
Zou ook voor iets lichts gaan.. Wit, roze, lichtblauw etc ook afhankelijk van wat het leukste past bij jullie oudste wat kleur betreft.
Is je dochtertje blond? Of nog niet veel haartjes? Zo ja dan vind ik dat dit jurkje best kan mits er inderdaad een wit shirtje en witte legging onder zit. Want op het voorbeeld is het een donker kindje dus steekt wit mooi af, maar heb je een blond en bleek kindje dan vind ik helemaal wit nooit zo mooi. Ik zou beide even proberen..
Ik wilde je even complimenteren met het mooie kaartje! Echt heel mooi... Ik zou inderdaad ook voor een lichte kleur kiezen, misschien roze ivm weer een meisje...
Dank je Patruusje, we zijn er ook gek op Hier een foto van onze dochter https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1526728_600302730035555_695808806_n.jpg En dit was haar geboortekaartje trouwens: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1526728_600302730035555_695808806_n.jpg en https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1557654_598765080189320_4616503_n.jpg Hmmm zie nu dat ik het adres niet gewist heb, zal ik nog maar doen dan
Wat denken jullie hiervan? Gekleurd is nog lastig... ⥠Roze feest jurk - Babykleding | Maat 80 - Marktplaats.nl ⥠*~* Luxe witte jurk met goud lurex *~* mt 80 *~* ALS NIEUW - Babykleding | Maat 80 - Marktplaats.nl ⥠Prachtig feestjurk doopjurkje kerst feest jurkje jurk wit - Babykleding | Maat 74 - Marktplaats.nl ⥠Witte jurk Bakkaboe - Babykleding | Maat 74 - Marktplaats.nl ⥠Rebel Q Queen jurk wit maat 80 - Babykleding | Maat 80 - Marktplaats.nl Te truttig is ook weer niet de bedoeling
Je kunt ook nog voor een zilvergrijs jurkje gaan, de zullen er rond de feestdagen nog best wel zijn toch?
⥠Prachtig feestjurk doopjurkje kerst feest jurkje jurk wit - Babykleding | Maat 74 - Marktplaats.nl deze past wel mooi in de sprookjesachtige setting
Ik zou zelf voor een jurkje kiezen waar geen onderkleding zoals romper, shirt of maillot onder moet. Het jurkje zou dan mooier uitkomen met haar lichte huidje en het ziet er veel sprookjesachtiger uit. Op zich zou het kerstjurkje wel kunnen maar dan moet je gericht foto's maken dat de belichting zo staat dat het niet te donker word (of je moet het naderhand een beetje kunnen aanpassen met een fotobewerkinsprogramma)
Nee idd.... ik wil de kamer warm opstoken en dan geen shirt of maillot eronder doen. Stond ik even niet bij stil, maar was wel de bedoeling
Ik vind die laatste 2 jurkjes mooier. Je zou ook een tule rokje kunnen doen met shirt en leuk diadeempje. Beetje prinsesachtig maken. Kan niet goed uitleggen maar zie het zelf helemaal voor me Overigens ontzettende leuke kaarten echt mooi!
Deze Marktplaats.nl - Witte jurk Bakkaboe - Babykleding | Maat 74 En anders het kerst jurkje zonder maillot en shirtje Misschien ipv een diadeem een leuke haarband? Makkelijker te vinden en past beter om t hoofdje