ik heb even een vraagje,, heb vanochtend sex gehad en daarna viel er een Best grote klodder rose slijm uit.. daarna ben ik gaan douchen en toen stond ik me af te drogen en weer vielen er klodders rose waterachtige slijm uit.. sorry voor de vieze details.. maar daarna heb ik een mandverbandje in me broekje gelegd en na 5 min. zat e weer veel rose bruinachtige slijm... ik heb dit nooit eerder gehad zou dit ook iets van de slijmprop kunnen zijn of maak ik me onnodig druk en is dit gewoon normaal tegen het eind van de zwangerschap? hoop dat jullie hier iets van herkennen en mij wat wijzer kunnen maken....
Ik ken het niet eigenlijk. Als ik jou was zou ik gewoon voor de zekerheid even je vk of gyn bellen. Al was het maar voor je eigen gemoedsrust.
Ik zou ook ff bellen. En heel eerlijk gezegd zou ik niet zeggen dat je gesekst hebt, anders schuiven ze het dadelijk daarop. xxx
kan van het vrijen komen maar als ik lees hoe het eruit "zag" denk ik dat het je slijmprop is geweest...maar daarvoor hoef je niet speciaal de vk te bellen hoor, want het verliezen van de slijmprop zegt niets over het wel of niet beginnen van de bevalling... ik ben vorige week (woensdag meen ik) mijn slijmprop verloren en heb toen wel de vk opgebeld maar die stelde me direct gerust dat het totaal niets zegt en dat je vanzelf weer een "nieuwe" slijmprop krijgt.... pas op het moment dat je weeën hebt, je vliezen breken, of bloedverlies dan is het tijd om de vk te bellen maar ook dan nog geen paniek... ik zou niet voor me houden dat jullie gevreën hebben want zeker nu moet je gewoon eerlijk zijn hoe en wat natuurlijk wil je een "diagnose" om het zo maar even te zeggen niet beïnvloeden.... gebeurt immers ontzettend vaak dat je wat bloedverlies hebt na het vrijen en dat geeft ook helemaal niets dat komt weer omdat de binnenkant gewoon heel erg doorbloed is en je dan wat sneller bloedverlies hebt dan normaal.... succes meid...maak je niet al te druk... google ff op slijmprop verliezen en dan zul je zien dat je je niet druk hoeft te maken als het idd de slijmprop is geweest... zolang je vliezen nog niet gebroken zijn ben je nog steeds beschermt tegen infecties e.d. en is ongerustheid niet nodig... liefs smoekie
tis natuurlijk voor een vk - gyn of wie dan ook wel belangrijk te weten hoe en wat en als je dingen "verzwijgd" heb je er uiteindelijk natuurlijk alleen maar jezelf mee....vaak heb je wat bloedverlies na het vrijen maar zo te lezen is dit "gewoon" idd de slijmprop geweest maar is het natuurlijk voor de vk gewoon wel belangrijk om te weten dat ze gevreën heeft om een goed oordeel te kunnen geven....
dank je wel voor de antwoorden.. ik wacht het inderdaad gewoon rustig af.. of het nou wel of geen slijmprop was ik merk vanzelf wel wanneer de kleine naar buiten wil..