harde buik en vijfde ziekte

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door buuf, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buuf

buuf Lid

27 jul 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn bloed wordt onderzocht op anti-stoffen voor de vijfde ziekte. Nu heb heb ik sinds gisteravond harde buiken en moet ik veel vaker plassen dan normaal. Ik heb m'n urine al laten controleren op een blaasontsteking, maar er zit geen ontsteking. Wel zat er een klein beetje bloed in, maar is niet waar te nemen met het blote oog.
    Gelukkig mag ik morgen even bij de vk langs om naar het hartje te luisteren.
    Waar kunnen die harde buiken en het beetje bloed vandaan komen?

Toen ik gisteravond die harde buiken had, lag ik helemaal te trillen, maar had het niet koud...
    M'n zorgen om de harde buiken waren een beetje weg na het telefoontje met de vk (zij dacht dat dit door mijn zorgen om de vijfde ziekte kwam) Maak me toch wel zorgen nu er ook bloed in m'n urine gevonden is.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

maak je geen zorgen, waarschijnlijk ben je gewoon te gestressd en reageert je baarmoeder daarop met harde buiken. Ontspan en neem een warm bad of douche of leg een warme kruik op je buik. Dan zakt het wel weg.

Mirjam

Deel Deze Pagina