hallo... ik heb oneglovelijke pijn aan mn botten en spieren.. niet constant maar wel regel matig steken.. ook voel ik constante druk in mijn onderbuik/schaamstreek.. mn schaambotje doet ook pijn... mijn nael is al onegveer 1.5 cm lager... dus dat betekent dat mijn baby aan het indalen is.. maar is die pijn normaal?? hebben andere dit ook???
Toen de baby bij mij ging indalen, heb ik wel krampen in m'n liezen gehad, maar verder niet. Bij het de laatste loodjes zijn, kan ik goed vernemen met opstaan, dat ik een aantal kilo's extra moet meeslepen. Maar het was ook wel warm hier.
Ik heb ook wel last gehad van steken in mijn schaamstreek en last van mijn botten in mijn bekken, ook waarschijnlijk van het indalen. Dat kun je wel voelen dus ik denk niet dat je zorgen hoeft te maken. Anders moet je even je vk bellen, dan weet je het zeker Groetjes, Daan
Ik heb het afgelopen weekend erg gehad. Steken van mijn schaambeen naar boven toe en ook aan de zijkanten. Ik had ook erg last van onderrugpijn, alsof ik ongesteld moest worden. Ik heb het maandag aan de verloskundige gevraagd en zij bevestigde dat het het indalen kon zijn. Bij onderzoek bleek inderdaad dat de kleine al helemaal met haar koppie vast in het bekken ligt, dus dat klopte. Was wel fijn dat die pijn niet voor niets was geweest. Het is nu ook over, heerlijk!
Ja ik heb het ook. Toevallig maandag bij de gyn geweest en gezegd. Hij zei ook dat het het indalen was, klopte ook want de kleine lag al met haar hoofdje in mijn bekken te duwen!
Ik heb dit idd ook gehad, maar heb nu sinds gister echt pijn op mijn schaambot. Het lijkt wel alsof er een blauwe plek zit, waar je in duwt. Waarschijnlijk komt dit doordat het kindje al heel diep zat volgens de vk.Spannend allemaal. XXX
ok.. ik wist het niet zeker... maar het is ook echt en vervelende pijn.. en idd bij je schaambot net of er een blauwe plek zit waar iemand constant op duwt... kan ook niet meer normaal lopen moet nu anders lopen anders doet het pijn... maar ik ben pas 32 weken is het indalen niet te vroeg?? want mijn begeleidster zei afgelopen week namelijk dat als de baby in is gedaald dat het dan nog maar 2 weken duurt.. en dat zou in mijn geval te vroeg zijn
Nee hoor, volgens de gyn is het normaal en hij heeft niet tegen mij gezegd dat het nu binnen 2 weken zou gebeuren. Als de baby 'normaal' met 36 weken helemaal ingedaald is en je loopt overtijd, dan zitten er toch ook 4-6 weken tussen?
ik heb sinds gisteren steken in mijn vagina en/of rond mijn geboorte kanaal.. het zit van binnen.. ik had ook al een berichtje erop gezet over pijn bij indalen.. want mij baby is hoogst waarschijnlijk aan het in dalen.. nu vroeg ik me af of dat ook met het indalen te maken heeft of dat het iets anders is.. het is heel vervelend.. en heb heet heel vaak.. zon 15 x in een uur... soms volet het net of er iets open gaat of iets samentrekt... wie heeft dit ook en wie weet wat dit kan zijn Ik heb je berichtjes even samengevoegd. Dat houd het forum overzichtelijker. Monika
Precies wat ik voel. Die steken in mijn vagina. Soms moet ik er gewoon stil van gaan staan als ik ergens mee bezig was. Hoort er allemaal bij volgens de gyn.